Classic-treff 1960-1980 (+-) alle bilmerker Fredriksten Halden 30 Juli 2006

Anbefalte innlegg

Vi i classic-gruppa er i gang med å arrangere et "Youngtimers" treff med alle biler i årsklassen 1960-1980 +- i samarbeid med Østfold Lokallag og "Die aller vaerste" på Fredriksten festning i Halden den 20. august 2006.

 

Det er og vil bli sendt ut invitasjoner til andre merkeklubber, men det er ikke nødvendig å være medlem i en klubb for å delta. Alle er velkommen enten man kjører Ferrari eller Austin Mini.

 

Det vil bli premiering og bedømmingen blir satt opp på den måten at Ford dømmer VAG, Triumph dømmer Saab osv. Det vil bli premiert i hvert bilmerke i klassen 60-70 og 70-80, i tillegg blir det noen egne premier som beste lakk, motorrom, etc.

 

V kommer tilbake med mer info etterhvert.

 

Med hilsen Kjell Arne og Håkon.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Vi i classic-gruppa er i gang med å arrangere et "Youngtimers" treff med alle biler i årsklassen 1960-1980 +- i samarbeid med Østfold Lokallag og "Die aller vaerste" på Fredriksten festning i Halden den 20. august 2006.

 

Det er og vil bli sendt ut invitasjoner til andre merkeklubber, men det er ikke nødvendig å være medlem i en klubb for å delta. Alle er velkommen enten man kjører Ferrari eller Austin Mini.

 

Det vil bli premiering og bedømmingen blir satt opp på den måten at Ford dømmer VAG, Triumph dømmer Saab osv. Det vil bli premiert i hvert bilmerke i klassen 60-70 og 70-80, i tillegg blir det noen egne premier som beste lakk, motorrom, etc.

 

V kommer tilbake med mer info etterhvert.

 

Med hilsen Kjell Arne og Håkon.

 

 

Bra initiativ karer!!! Det hadde vært gøy å få til!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Dette hørtes knallbra ut.

Ser fram til 220 mil t/r i min coupe s

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Blir nok en endring i dato siden hovedstyret er så flink til å fortelle oss når de legger opp til hovedtreff, denne helga er vistnok Rudskogen booket... :o

 

Kjell Arne is on it.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kan jeg komme med kuftavkjølt VW også?

 

Mvh

Kalle

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

ja, selvølgelig... Alle biler, kanskje bortsett fra Amcar er velkommne. (pga plassmangel og at de har mange egne treff)... :P

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

ja, selvølgelig... Alle biler, kanskje bortsett fra Amcar er velkommne. (pga plassmangel og at de har mange egne treff)... :P

 

JIPPI, takk Håkon! Så lenge kjerra klarer turen fra Oslo så stiller jeg opp. Ikke akkurat så gate/kjørevennlig skjønner du. :) Skal se om jeg klarer å få med meg noen flere luftglunta også

 

Mvh

Kalle

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Da har vi fått endret datoen til 30 Juli. Håper flest mulig setter av denne dagen. :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Regner med å komme. Fin måte å feire bursdagen min på. Hvem stiller med kake: rolleyes

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kommer hvis jeg kan!

 

(hvis jeg ikke blir kommandert ut på annet jobboppdrag)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kommer hvis jeg blir ferdig med Sciroccon.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Regner med å komme. Fin måte å feire bursdagen min på. Hvem stiller med kake: rolleyes

Du som stiller med kake vel???????? :P

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det er John-Arne som er bakern i Follo crewet så den biffen (kaken) fikser sikkert han!

 

Jeg kommer (med mindre jeg er i Finnmark og fisker laks)!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Og her er den, informasjon vil bli lagt ut her fortløpende... Vi ligger ellers bra i rute når det gjelder organiseringen og utgiftsposteringer. Vi mangler vel bare pris på noen informasjonsfoldere vi skal ha å dele ut på Motorfestivalen.

 

Her er siden: http://www.geocities.com/youngtimersmeet_2006/index.html

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Henter fram tråden igjen slik at dere ikke skal glemme datoen på treffet.

30.juli skjer det, men før det finner dere oss på motorfestivalen (stand 46) 30.april til 1.mai. Håper det er mange som stikker innim der og.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

I forbindelse med treffet vi arrangerer på Fredriksen har vi egen stand på Motorfestivalen for å fronte denne...

 

Alt er klappet og klart, og vi stiller med VACN billigste stand ever tipper jeg...

 

Her er bilene vi stiller ut...

 

Christer Kvalheim's strøkne 1976 Audi 50 GLS

 

attachment.php?attachmentid=20390&stc=1&

 

Kjell Arne Torhov med sin urørte og orginale 1970 Audi 100

 

attachment.php?attachmentid=8233&stc=1&d

 

Også blir det verdenspremiere på RUFF-Rodden... :tilber:

 

IMG_0230.jpg

 

Vi sees ! ! !

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Da er det bare ei uke igjen folkens. :D

Været vil bli bra ;) Og vi håper på stort oppmøte. :D

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Da er det bare ei uke igjen folkens. :D

Været vil bli bra ;) Og vi håper på stort oppmøte. :D

Bilen min ble klar nå i kveld :D

Nye dekk, justert forstillinga, fiksa subbinga (testa med 3 stk i bilen) samt satt på skiltene og oblat :)

 

Gleder meg til å komme!

 

---------------

offtopic:

NB! Tar med 8 stk 175/50-13 Dunlop som selges til skammpris til søndag. - hvis noen er intr :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kan jeg komme med min '83 Scirocco II eller er den for ny?

(Nå er vel ikke den av de peneste da men....)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kan jeg komme med min '83 Scirocco II eller er den for ny?

(Nå er vel ikke den av de peneste da men....)

 

Stiller med Joppe vi da, den er også 83... ;)

 

Bare å komme det Fred... Vi trenger all den hjelp og støtte vi kan få... : ja :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skulle gjerne vært der men er jo for øyeblikket på Ferie i Alta... Men får ta det en annen gang! Har jo heller ikke noen classic biler som er klar heller! : bh :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Da er vi klare med vårt første treff for alle bilmerker i regi av VACN, dette blir spennende...

 

Vi har fått tilbakemeldinger på at det kommer ganske mange biler, så vi håper på at flest mulig av dere med eldre vag-biler tar turen og stiller ut...

 

Vi satser på at været holder seg utover.

 

Takk til Østfold lokallag som stiller med medhjelpere...

 

Velkommen skal dere vært... : vinke :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Men når på søndag starter det?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.