Noen som har lakkert sidene på A4?

Anbefalte innlegg

Går og vurderer om jeg skal lakkere helt ned på sidene, eller kjøpe sideskjørt. Noen som har lakkert helt ned selv, som kunne postet et bilde? :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg har lakkert bilen min helt ned også på sidene. Det ble kjempe pent. Kanskje ikke veldig synlig for "mann i gata", men gir bilen et mer smuudere utseende.

Men hadde jeg visst hvor mye jobb den var å få løsnet listene uten å sprekke\lage merker i di, hadde jeg heller vurdert sideskjørt. Listene er limt, og sitter meget godt.

 

Har ingen brukbare bilder akkurat nå, men kan sikkert knipse noen om du ønsker..: rock :

 

mvh Lars

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg har lakkert bilen min helt ned også på sidene. Det ble kjempe pent. Kanskje ikke veldig synlig for "mann i gata", men gir bilen et mer smuudere utseende.

Men hadde jeg visst hvor mye jobb den var å få løsnet listene uten å sprekke\lage merker i di, hadde jeg heller vurdert sideskjørt. Listene er limt, og sitter meget godt.

 

Har ingen brukbare bilder akkurat nå, men kan sikkert knipse noen om du ønsker..: rock :

 

mvh Lars

Har du sånne feite plastikkterskler som '95 og '96 kom med, eller "vanlige" dørlister som kom i 98 (tror jeg)?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har du sånne feite plastikkterskler som '95 og '96 kom med, eller "vanlige" dørlister som kom i 98 (tror jeg)?

Bilen min er en 96 mod, så vi har nok di samme listene på siden. En tynn list som sitter utenpå kanalen bortover. Deksler som skrues fast i hver ende.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Bilen min er en 96 mod, så vi har nok di samme listene på siden. En tynn list som sitter utenpå kanalen bortover. Deksler som skrues fast i hver ende.

Gode bilder av lakkering mottas med glede :-)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg har lakkert bilen min helt ned også på sidene. Det ble kjempe pent. Kanskje ikke veldig synlig for "mann i gata", men gir bilen et mer smuudere utseende.

Men hadde jeg visst hvor mye jobb den var å få løsnet listene uten å sprekke\lage merker i di, hadde jeg heller vurdert sideskjørt. Listene er limt, og sitter meget godt.

 

Har ingen brukbare bilder akkurat nå, men kan sikkert knipse noen om du ønsker..: rock :

 

mvh Lars

 

Ja legg gjerne ut noen bilder! :) Syns det gjør seg bedre på A4 å lakkere ned, enn å sette på slike m3-skjørt. Men så er lista mi litt skada på ene sida, så da spørs det vel om jeg må gå for skjørt uansett... Er ikke noen skjørt å få kjøpt som ligner lista da? Som ikke er "vridd" slik som m3-skjørta er

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Gå for lakk! :) Synes jo ekstra godt på sølv bil også.. ;) + god senk så har du fin bil!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

skal lakke min helt ned nå:)

2_-564338715.jpg

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.