#1 Skrevet Desember 7, 2005 Ønsker å få utført noe lakkerings arbeid, noen som tar det på si? Eller vet om noen som gjøre dette.? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Desember 20, 2005 Det er vel en ute på klepp som tar på seg slike jobber. Eddi. Kan få nummeret hans hvis du vil. Tenkte å spør han om lakking av fangerene mine. Har sett arbeidet hans på andre biler, og ser rimelig bra ut det. Fine priser har han og etter det jeg har erfart. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Desember 21, 2005 Henger meg på her og anbefaler Eddie ja. Han driver EB Auto Service ikke så langt fra Klepp. Meget flink og hyggelig fyr. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Desember 28, 2005 eriksen, hvor mye må man ut me for en lakkering der da ? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Desember 28, 2005 er der snakk om en hel bil elle bare små deler? (er lakkerer: smil : ) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Desember 28, 2005 er der snakk om en hel bil elle bare små deler? (er lakkerer: smil : ) Hva skal du ha for å lakkere styling hvis jeg eventuelt skal style bilen? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Desember 28, 2005 Må modere denne tråden litt strengt Topic handler om noen som vet om noen som lakkerer svart, men også i andre farger Men nå det er sagt har det blitt formidlet et par navn. Priser på tjenester får man ta det via PM. Ellers så kan det blir oppfatet som reklame for salg av tjenester og samtidig skal man vel ikke reklamere for svart arbeid 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Januar 18, 2006 Hvor mye tror dere det vil koste å lakkere et panser, 4 dører og 2 fangere? Hvor er det billigst i stavanger/sandnes /klepp etc. området? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...