Bergen: Dårlig service på audi center

Anbefalte innlegg

Bare legger inne en tråd om dette! Synes det er helt horribelt!: mad :

 

Audis center skulle ha 1500,- for å skifte luftmassemåler i ttn til espen! Hva er det for noe? Det tar jo maks 10min selv om du tar en kopp varm drikke! og det var uten delen! I tillegg så vi de ha 500,- for å kjøe diagnose på biln med vag-com... Alle andre verksteder jeg har vært i kontakt med gjør dette helt gratis! Og jeg har jo som alle kjenne en seat... Jeg annbefale alle som kjører vag biler å ta kontakt med hope auto i åsane. De yter kjempe service og er billigere. De kan også dette med vag bile veldig godt da deforhandler skoda....

 

Er dette noe dere i styret kan ta opp med audi-center at de har så dårlig service eller skal man bare finne seg i sånn?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Spør Stian (S3 nå) om han anbefaler Hope. Gudbedre de gjorde mye rart med Ibiza'en hans. Defininsonen på magnel på kompetanse...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Bare legger inne en tråd om dette! Synes det er helt horribelt!: mad :

 

Audis center skulle ha 1500,- for å skifte luftmassemåler i ttn til espen! Hva er det for noe? Det tar jo maks 10min selv om du tar en kopp varm drikke! og det var uten delen! I tillegg så vi de ha 500,- for å kjøe diagnose på biln med vag-com... Alle andre verksteder jeg har vært i kontakt med gjør dette helt gratis! Og jeg har jo som alle kjenne en seat... Jeg annbefale alle som kjører vag biler å ta kontakt med hope auto i åsane. De yter kjempe service og er billigere. De kan også dette med vag bile veldig godt da deforhandler skoda....

 

Er dette noe dere i styret kan ta opp med audi-center at de har så dårlig service eller skal man bare finne seg i sånn?

 

Så er vi igang igjen : bh :

Fordi om Audis center tar betalt for noe et anet verksted ikke tar betalt for, så betyr det ikke at de ikke yter god service. Sånn er det bare, noen er dyre mens andre er rimligere.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

ok, det er tydelig at det er forskjellige synspunkter her, men jeg forventer at verksteder ikke lurer kunder...

 

Hvis noen er enige i at man kan ta 1500kr for en jobb som en som meg som ikke er utdannet mekaniker kan gjøre på 5 min... så rekk opp en hånd og betal med glede! Jeg kunne veldig gjerne tenkt meg å tjene 1500 kr hver 5 min!!!

 

Hvorfor skal de værer dyrere enn andre verksteder for den samme jobben?!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hvordan i all verdens dager har dette noe med dårlig service og gjøre?

 

At et verksted er dyrere enn et annet kan f.eks. ha noe med garantiordninger og gjøre...

 

Vær snill og ikke klag på dårlig service hvis du ikke har fått gjort en jobb der, det blir bare dumt.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Enig i at service og pris ikke helt har noen god sammenheng. Men angående prisene så skal det vel litt til å kunne forsvare dem uansett garantiordninger eller ikke.

 

Men det var jo ikke akkurat noe nytt dette da. : rolleyes

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Bil og tele fikser det meste...

Og de har peiling på vag...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg har prøvd å kjøpe deler der, og de ville ikke la meg kjøpe deler siden reg nr på bilen min tilhører en seat... Det er mitt beste eksempel på dårlig service der...

 

Når dama mi skulle dit å prøve en a3 fikk hun ikke lov, men når jeg gikk å spurte var tonen en helt annen...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

ok, det er tydelig at det er forskjellige synspunkter her, men jeg forventer at verksteder ikke lurer kunder...

 

Hvis noen er enige i at man kan ta 1500kr for en jobb som en som meg som ikke er utdannet mekaniker kan gjøre på 5 min... så rekk opp en hånd og betal med glede! Jeg kunne veldig gjerne tenkt meg å tjene 1500 kr hver 5 min!!!

 

Hvorfor skal de værer dyrere enn andre verksteder for den samme jobben?!

 

Det er da ikke snakk om at noen har blitt lurt her :confused:

Er da ikke vanskeligere enn å ta noen telefoner å ringe rundt å sjekke hvilke priser verksteder skal ha, å da velge den billigste!?!?

 

Hvorfor skal de værer dyrere enn andre verksteder for den samme jobben?! Fordi de driver butikk, å vil tjene penger ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Eg har no VAG-COM kabel med 2+2 adapter hvis noen trenger å kjøre en diagnose på bilen sin.....

 

R

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

er verdt det selger får betalt for den. Om er 5 min jobb blir betalt med 1500,- er den vel verdt det, om ein diagnose er gratis er den vel ikkje verdt meir, eller så ønsker selger å utvide sin kundekrets. Så lenge pris er avtalt på forhånd er det jo kunde som må godta eller ikkje. På den måten må alle selgere justere pris og kvalitet etter salg. Tar jo meir enn 5 min for firma. 5 min i telefon for timebestilling, gjerne nye 5 min for endring av time, inn ut kjøring 2 min, bytting 5 min, testing 3 min på ein maskin til ein mill, faktura skriving 2 min, betaling, prate drit og velkommen igjen 5min. Totalt for alle som er innvolvert i ein slik "jobb" kan feks bli 27min. Pluss mobilitets garanti.

 

Dyrt kan sikkert diskuteres, men dårleg service, nei. Om dei montere den feil og ikkje vil fikse det feks kan vere dårleg service.

At dama di ikkje fekk låne A3 var heller så som så.....

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Tror jeg vet om dårlige erfaringer med så å si alle verkstedene i hele byn, men velger heller å anbefale de bedre, enn å kritisere andre.

 

Møller Bergen sine ansatte har også gitt Espen en annen løsning som ender med å bli mye billigere enn noe annet verksted i byn ville klart.

 

God helg folkens!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Eg har no VAG-COM kabel med 2+2 adapter hvis noen trenger å kjøre en diagnose på bilen sin.....

 

R

 

Jeg har en airbag feil som jeg skulle ha diagnose på.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Bare legger inne en tråd om dette! Synes det er helt horribelt!: mad :

 

Audis center skulle ha 1500,- for å skifte luftmassemåler i ttn til espen! Hva er det for noe? Det tar jo maks 10min selv om du tar en kopp varm drikke! og det var uten delen! I tillegg så vi de ha 500,- for å kjøe diagnose på biln med vag-com... Alle andre verksteder jeg har vært i kontakt med gjør dette helt gratis! Og jeg har jo som alle kjenne en seat... Jeg annbefale alle som kjører vag biler å ta kontakt med hope auto i åsane. De yter kjempe service og er billigere. De kan også dette med vag bile veldig godt da deforhandler skoda....

 

Er dette noe dere i styret kan ta opp med audi-center at de har så dårlig service eller skal man bare finne seg i sånn?

 

Prisen er nå en ting, så lenge folk vil betale så er det greit for meg.

 

Men de hadde bilen min i 3 uker for å konstantere at bensinpumpa var

deffekt og det kostet over 5000kr bare i diagnose og rot.

 

Da hadde de ikke engang begynt og bytte bensinpunpen.

Jeg tror det finnes innkompetente folk i mange bedrifter men

Møller bergen har nok overskudd på dem.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.