Anbefalte innlegg

Hei,

driver å monterer ny defa alarm i bilen da den gamle ikke fungerte som den skal.

Står i monteringsanvisningen

P-1.2 Startsperre inngang.

rød/sort ledning.

Styrestrømledningen fra tenningslåsen til starterinnslag (terminal 50), kuttes i nærheten av

tenningslåsen. Den enden som kommer fra tenningslåsen kobles sammen med P-1.2 rød/sort ledning.

P-1.3 Startsperre utgang.

hvit/grønn ledning.

Den andre enden, som fortsetter mot startmotoren, kobles sammen med P-1.3 hvit/grønn ledning.

Jeg har ikke startsperre på min, hva skal jeg da gjøre med de 2 kablene som henger ut her:P rød/sort og hvit/grønn ledningene?

håper noen kan hjelpe, står ingenting i monteringsanvisninga.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det er ikke snakk om en evt. startsperre på din bil, det er snakk om starstsperren som er innebygd i Defaen.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det er ikke snakk om en evt. startsperre på din bil, det er snakk om starstsperren som er innebygd i Defaen.

Jepp, og den er meninga at skal bryte styrestrømmen ned til startmotoren når alarmen er aktivert.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

her e ein liten tegnin som jeg lagde i farte.. Håpe du forstår den:)

Som du sikker forstår så ska du bryte signalet til startmotor.. er noe rele styring i defa sentralen som kobles sammen når alarmen blir deaktivert.. Har nettopp montert alam selv i bilen.. tar noen timer å legge opp:)

ibkgvp.jpg

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

ok, takker og bukker. dette hjelper nok:)

Har gjort det meste nå, manglet bare den siste der, som du viste på tegningen så er vel alt i boks å klar for å koble til batteri osv:P

Håper dette bil bra, får prøve i morgen, er alt for kaldt og mørkt ute nå.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.