#1 Skrevet Desember 7, 2005 Hei, driver å monterer ny defa alarm i bilen da den gamle ikke fungerte som den skal. Står i monteringsanvisningen P-1.2 Startsperre inngang. rød/sort ledning. Styrestrømledningen fra tenningslåsen til starterinnslag (terminal 50), kuttes i nærheten av tenningslåsen. Den enden som kommer fra tenningslåsen kobles sammen med P-1.2 rød/sort ledning. P-1.3 Startsperre utgang. hvit/grønn ledning. Den andre enden, som fortsetter mot startmotoren, kobles sammen med P-1.3 hvit/grønn ledning. Jeg har ikke startsperre på min, hva skal jeg da gjøre med de 2 kablene som henger ut her:P rød/sort og hvit/grønn ledningene? håper noen kan hjelpe, står ingenting i monteringsanvisninga. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Desember 7, 2005 Det er ikke snakk om en evt. startsperre på din bil, det er snakk om starstsperren som er innebygd i Defaen. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Desember 7, 2005 Det er ikke snakk om en evt. startsperre på din bil, det er snakk om starstsperren som er innebygd i Defaen. Jepp, og den er meninga at skal bryte styrestrømmen ned til startmotoren når alarmen er aktivert. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Desember 7, 2005 her e ein liten tegnin som jeg lagde i farte.. Håpe du forstår den:) Som du sikker forstår så ska du bryte signalet til startmotor.. er noe rele styring i defa sentralen som kobles sammen når alarmen blir deaktivert.. Har nettopp montert alam selv i bilen.. tar noen timer å legge opp:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Desember 7, 2005 ok, takker og bukker. dette hjelper nok:) Har gjort det meste nå, manglet bare den siste der, som du viste på tegningen så er vel alt i boks å klar for å koble til batteri osv:P Håper dette bil bra, får prøve i morgen, er alt for kaldt og mørkt ute nå. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...