Anbefalte innlegg

Sitter med et problem, Golfen til fader'n står fortsatt med sommerhjul, fordi han har vært i utlandet på jobb og ikke har brukt bilen, og jeg fikk da beskjed om at det må være vinterdekk på den om en uke..Tok meg til mot og skulle bytte, men så er jo selfølgelig den orginale låsebolt adapteren (eller hva jeg skal kalle det) blitt borte i løpet av sommeren.....Og da er jo like langt..Har ringt Møller og hørt om de selger de, og det gjør de, men da må jeg bare komme med bilen så de får prøvd de forskjellige typene, men jeg har da for f**n ikke tenkt til å sette meg bak rattet i en bil med sommerdekk på det føret her! Men det kan vel ikke være så mange typer av orginale låsebolter til en Golf?? Har ringt noen få dekkverksteder og hørt om de har noe slik, men nei..

Så hvis noen har noen forslag eller noe liknende til hvor, eller hvordan jeg skal få tak i den saken så hadde det vært topp!

Mvh

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Mulig å låne settet av dem da tro? Hender iblant at private får låne verktøy hos oss mot at de kvitterer det ut da de låner det. Spurt faren din om han har lagt den et annet sted enn der du har leita? Siste utvei er vel VIKING eller noe sånt da. Kjipt det da bilen er kjørbar men.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har vel lett overalt hvor jeg har trodd den kan være og ikke være, alle steder han har foreslått osv. De sa på Møller at de ikke kunne låne ut, men kunne jo foreslått å lagt igjen penger eller noe slikt som et depositum og hørt om det var mulighet da..Viking er litt kjett å ringe siden bilen går som du sier..

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.