#1 Skrevet Desember 7, 2005 Hva tåler autokassa i min 93 S4, mener det er ZF. Og er det noen med olje/filterskift erfaring på disse kassene ? Vet det med røret oppunder og påfylling mm, men noen hevder kassen ryker lett med ny olje, tenkte kanskje noen hadde knekt en kasse eller to. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Desember 7, 2005 Jeg vet at automat-kassene på S4 tåler ikke så mye moment. MTM har laget en chip spesielt for biler med tomat-kasse. Slike chipper finner du på NordicAudi sine kjøp og salg sider innimellom. Evt du kan høre med TS eller Audisentrum i Oslo om de kan hjelpe deg. Hyppig olje og filter (??) skift på de kassene er nok ikke så dumt har jeg hørt. Skulle heller hatt manuell vet du 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Desember 7, 2005 Vet, Pål, men jeg begynner å bli gammel, litt godt med auto også, må da tåle litt 287 hk eller noe sånt 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...