Anbefalte innlegg

Kan noen gi meg en link til litt utfyllende info. om FIS?

En ting til, hvor finner jeg de forskjellige kodene til klima i TT? Om det finnes da :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kan noen gi meg en link til litt utfyllende info. om FIS?

En ting til, hvor finner jeg de forskjellige kodene til klima i TT? Om det finnes da :)

Her er hvordan du får tilgang til kodene:http://www.wak-tt.com/climate/climatecodes.htm

Her er klimakodene til TT: http://www.wak-tt.com/tt/climatecontcodes.htm

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Men hva er egentlig FIS da? :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

FIS betyr følgende: Fører Informasjon System.

TT sin kjørekomuter / FIS viser følgende:

Kjøretid, med varsel etter hver 2 time. blinker da for å minne om å ta en pause ved feks. 2:00, 4:00 osv.. gjelder ved langkjøring.

Momentanforbruk. det du bruker der og da pr 100 km

Gjennomsnittsforbruk. Oppdateres hver andre km (tror jeg)

antall km før tanken er tom. viser anslått kjørelengde før du må fylle bensin. dette baserer seg på forbruket du har hatt den siste tiden.

Dessuten kan du trykke inn klokkeskruen mens du kjører for å sette en max. hastighet som du ikke vil overstige. Denne vil da varsle med et gult symbol øverst i displayet hvis du overstiger valgte hastighet.

Det er også en måte til for å sette enda en varsel. Dette gjøres når bilen står med tenningen på uten motoren i gang. da velger du max. hastighet med bryterne til kjørekomputeren/FIS

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

FIS betyr følgende: Fører Informasjon System.

TT sin kjørekomuter / FIS viser følgende:

Kjøretid, med varsel etter hver 2 time. blinker da for å minne om å ta en pause ved feks. 2:00, 4:00 osv.. gjelder ved langkjøring.

Momentanforbruk. det du bruker der og da pr 100 km

Gjennomsnittsforbruk. Oppdateres hver andre km (tror jeg)

antall km før tanken er tom. viser anslått kjørelengde før du må fylle bensin. dette baserer seg på forbruket du har hatt den siste tiden.

Dessuten kan du trykke inn klokkeskruen mens du kjører for å sette en max. hastighet som du ikke vil overstige. Denne vil da varsle med et gult symbol øverst i displayet hvis du overstiger valgte hastighet.

Det er også en måte til for å sette enda en varsel. Dette gjøres når bilen står med tenningen på uten motoren i gang. da velger du max. hastighet med bryterne til kjørekomputeren/FIS

OK, men da visste jeg egentlig hva det var :)

Men takk likevel, Arne!

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.