#1 Skrevet Desember 8, 2005 Ja, så får eg ikkje fylt på diesel heller. Noen som har ett triks for å få opp tanklokk på en Passat 3B??? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Desember 8, 2005 det sitter vel en sikkerhetsanordning på baksiden av tanklokket ditt... (inni bilen vel og merke) der kan du få åpna det om det har gått i lås.. som oftest en liten pinne eller wire 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Desember 8, 2005 Den e go!!! Takk skal du ha for tips, det skal eg prøve! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Desember 9, 2005 Nei ser dårlig ut dette Får ikkje opp lokket eg.... Fanken og!!! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Desember 9, 2005 Er dette sånn elektrisk? med knapp inni? Noen sikringer som er gått? Fryst kanskje? Bare lufter noen forslag.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Desember 9, 2005 Ja, så får eg ikkje fylt på diesel heller. Noen som har ett triks for å få opp tanklokk på en Passat 3B??? Hva med å lese i instruksjonsboka? Står helt sikkert noe om nødåpning der... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Desember 9, 2005 Ja, det er sånn elektrisk knapp inne i bilen, og har ikkje instruksjonsboka... Skal få en til å presse inn lokket mens eg trykker. Kanskje satt seg litt fast. Var problem sist gang eg skulle fylle. Siden det er diesel, brukes ikkje denne ofte. Hehe... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Desember 9, 2005 Du hører driveren for åpning av tanklokket visst den "kjører", er det ikkje lyd er det lite vits å herje med den knappen. skal være mulig å åpne lokket fra innida i bagasjerommet, men det er mulig du må løsne bekledninga på høgre sida litt. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Desember 13, 2005 Da var lokket oppe. Lett å bare vippe det ut med ett skrujern. Det skal stå åpent en stund tror eg. Fyller opp tanken så varer den en stund. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...