Hjelp, får ikke opp bensinlokk!!!

Anbefalte innlegg

Ja, så får eg ikkje fylt på diesel heller. Noen som har ett triks for å få opp tanklokk på en Passat 3B??? :(

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

det sitter vel en sikkerhetsanordning på baksiden av tanklokket ditt...

(inni bilen vel og merke)

der kan du få åpna det om det har gått i lås..

som oftest en liten pinne eller wire

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Den e go!!! Takk skal du ha for tips, det skal eg prøve! :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Nei ser dårlig ut dette :( Får ikkje opp lokket eg.... Fanken og!!!

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er dette sånn elektrisk? med knapp inni? Noen sikringer som er gått? Fryst kanskje? Bare lufter noen forslag.. : rolleyes

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ja, så får eg ikkje fylt på diesel heller. Noen som har ett triks for å få opp tanklokk på en Passat 3B??? :(

Hva med å lese i instruksjonsboka? Står helt sikkert noe om nødåpning der...

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ja, det er sånn elektrisk knapp inne i bilen, og har ikkje instruksjonsboka... Skal få en til å presse inn lokket mens eg trykker. Kanskje satt seg litt fast. Var problem sist gang eg skulle fylle. Siden det er diesel, brukes ikkje denne ofte. Hehe... :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Du hører driveren for åpning av tanklokket visst den "kjører", er det ikkje lyd er det lite vits å herje med den knappen.

skal være mulig å åpne lokket fra innida i bagasjerommet, men det er mulig du må løsne bekledninga på høgre sida litt.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Da var lokket oppe. Lett å bare vippe det ut med ett skrujern. Det skal stå åpent en stund tror eg. Fyller opp tanken så varer den en stund.:)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.