Gatebil-messe på Lillestrøm nov. 2006

Anbefalte innlegg

Jeg stiller ! !

 

TThomaz

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Den messa skal jeg definitivt på!

 

Noen som vet om det bare blir stooore utstillere eller om det det blir mye private gatebiler og slikt og ?

 

Magnus

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har ikke mer info enn det som står i pressemeldinga på http://www.gatebil.no foreløpig.

Avtalen med Norges Varemesse er nettopp underskrevet, så det er mildt sagt mye planlegging som gjenstår.

 

Er ikke direkte involvert i dette, jeg jobber "bare" med Gatebil Magazine.

Direkte svar på spørsmål fåes på post@gatebil.no

 

Men det er vel ganske innlysende at det blir klubbstander og slikt...

 

Vanligvis på slike messer blir mange fete private biler direkte invitert, andre står på klubbstander, firmastander o.l.

Andre igjen er med og konkurrerer i bilstereo osv...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

sweet :)

 

siden du har en finger med i autofil også, hørt noe om det blir autofil messe med de neste år også?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ingen Autofil-messe neste år, såvdt jeg har forstått ville Norges Bilbransjeforbund (nybilimportørene) vente et år til (har ingen direkte bekreftelse på dette)

 

Dette er såklart en av de viktigste årsakene til at Gatebil fikk Norges Varemesse med på å ha en messe "allerede" neste år.

 

Det norske markedet er neppe stort nok til å ha Gatebil- og Autofil-messer på Lillestrøm i samme år.

 

Altså trolig Autofil-messe i 2007.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Dette må man få med seg!

Stiller jeg..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.