#1 Skrevet Desember 8, 2005 jakter på en bakstilling fra en golf GTI med skiver og klosser og calipere og full pakke.. klarte og knærte golfen inni en kant i går.. og resultatet var da herpa bakstilling.. posta oxo en tråd i kjøp/salg delen.. men er vel kjappere å få svar her.. ettersom jeg spurte folk rundt mjøsa osv om dette.. noen som har en slik liggende som de kunne tenkt seg og solgt billig? evt med delbetaling, halve på hent og halve i januar ? (dette kan finnes ut av ) Mvh Dan Stamnes 90 73 05 84 (snakketuten på mobben er herp.. send SMS) dts@gaus.no - MSN adr 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Desember 8, 2005 Kan jo prøve å ringe til Odd Magne Heggen her på hadeland.. Har sikkert noe bakstilling, men vet ikke om det er til type 2 ,3 eller 4.. Du får ringe å høre.. 41309900 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Desember 8, 2005 Står vell noen Golfer på Høggeren ved hovmoen. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Desember 8, 2005 Står vell noen Golfer på Høggeren ved hovmoen. bakstilling har jeg flust av.. bare det at siden jeg nå har knalla den jeg har.. så tenkte jeg at jeg skulle skaffe en GTI bakstilling med skiver og stabstak og full pakke.. ettersom jeg uansett skal bygge om bilen til 16v til våren 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Desember 11, 2005 har en du kan få om du henter den,men den sitter det ikke no skiver på akkurat nå! også er den insmurt med no techtyl greier. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Desember 12, 2005 har en du kan få om du henter den,men den sitter det ikke no skiver på akkurat nå! også er den insmurt med no techtyl greier. er det med calipere osv da? skiver og klosser kan jeg klare meg uten 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Desember 12, 2005 er det med calipere osv da? skiver og klosser kan jeg klare meg uten det er jeg ikke sikker på. er så lenge siden jeg har plukket det av bilen jeg hadde! vet det var calipere da,men de er skrudd av vet jeg. har null peiling på hvor de kan være nå.hehe:o 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Desember 12, 2005 det er jeg ikke sikker på. er så lenge siden jeg har plukket det av bilen jeg hadde! vet det var calipere da,men de er skrudd av vet jeg. har null peiling på hvor de kan være nå.hehe:o vil helst ha det komplett jeg serru.. med spindler og calipere.. skiver og klosser bør man jo uansett kjøpe nytt.. leit litt rundt da gutt! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Desember 15, 2005 vil helst ha det komplett jeg serru.. med spindler og calipere.. skiver og klosser bør man jo uansett kjøpe nytt.. leit litt rundt da gutt! ja skjønner. skal se om jeg finner det en dag jeg får tid jeg:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet Desember 15, 2005 vil helst ha det komplett jeg serru.. med spindler og calipere.. skiver og klosser bør man jo uansett kjøpe nytt.. leit litt rundt da gutt! ja skjønner. skal se om jeg finner det en dag jeg får tid jeg:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet Desember 20, 2005 funnet noe eller? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12 Skrevet Desember 20, 2005 funnet noe eller? nope,sorry.har ikke funnet noe. bortevekken! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#13 Skrevet Desember 20, 2005 nope,sorry.har ikke funnet noe. bortevekken! okei.. da får jeg luske videre og lete da gitt! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#14 Skrevet Desember 21, 2005 okei.. da får jeg luske videre og lete da gitt! kan da ikke være noe problem å få taki,ser jo rett som det er gti'er som selges i deler:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#15 Skrevet Desember 22, 2005 Prøvd nummeret jeg ga deg? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#16 Skrevet Januar 5, 2006 gti bakstiling selges her link: http://forum.vwaudi-club.no/showthread.php?t=42960 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...