#1 Skrevet Desember 8, 2005 Jeg lurer på om noen har prøvd eller hørt noe om disse settene?? kan de sammenlignes med noen andre sett?? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Desember 9, 2005 min erfaring er at Formel K er et firma man bør holde seg langt unna 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Desember 9, 2005 MIN erfaring er at de er helt kurante:p ikke noe KW men det er jo en enorm forskjell på prisen;) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Desember 9, 2005 jeg har formel k på g1`en, men ettersom den er i deler har jeg ikke fått testet dem skikkelig.. Var billige i hvertfall! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Desember 9, 2005 Fungerte glimrende på 6NF'en til kjerringa iallefall. Fikk til og med justert dem etter en vinter med masse kjøring på E6 mellom Fredrikstad og Halden. (les: i saltlake! )Lavt får du skrudd dem også. Kjøpte Formel K til kæbben, har fungert fint på de tre prøveturene jeg har hatt med den. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Desember 9, 2005 Jeg har hatt dette på min forrige bil. Helt kurrant til en billing penge, Bare pass på å smøre inn gjengene med noe før vinteren setter inn. Hmmm savner golfen litt jeg. mimre mimre 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...