Anbefalte innlegg

Skal ha kjøpt meg sånn blåtann usb greie selv jeg snart så du slipper bli så frustrert ;) Men jeg vet ikke om akkurat de lyktene vil passe på en blå bil da.. :confused:

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kansje jeg tar samme lyktene som jeg hadde på golfen om jeg finner slike da...

 

Hadde jeg hatt a3 nå hadde jeg satset på org. facelift. -Men jeg ville pulverlakkert de innvendig... Det er rått.

Baklykter synes jeg er vanskelig å gi råd på. -Men det bær jo stå i stil til det som er foran. -Lettere sotet kanskje?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Mye tøft å velge mellom.;)

Jeg tror orginale facelift lykter foran og bak hadde blitt veldig bra!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Mye tøft å velge mellom.;)

Jeg tror orginale facelift lykter foran og bak hadde blitt veldig bra!

ja du kan tro hode kverner bra nå...hehe: klø :

har sett litt på hele frontlykter med intigrert blink, både med sort bakgrunn og med chrome bakgrunn, sikkert det du mener med facelift?? bak er jeg mer usikker....

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

ja du kan tro hode kverner bra nå...hehe: klø :

har sett litt på hele frontlykter med intigrert blink, både med sort bakgrunn og med chrome bakgrunn, sikkert det du mener med facelift?? bak er jeg mer usikker....

 

Skal ikke være enkelt vettu.

Slenger med 2 bilder av lyktene jeg mener ;)

6414565_381859_1_1_14619l_1.jpg

6414565_375518_1_1_14619l_2.jpg

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skal ikke være enkelt vettu.

Slenger med 2 bilder av lyktene jeg mener ;)

va slike jeg tengte på ja...

men er litt usikker siden jeg skal "hore" opp bilen litt med styling og "flake" lakk og muligens lambodører, må se hvordan alt står i stil... tror kansje det blir litt tamt med orginale lykter da.....

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

va slike jeg tengte på ja...

men er litt usikker siden jeg skal "hore" opp bilen litt med styling og "flake" lakk og muligens lambodører, må se hvordan alt står i stil... tror kansje det blir litt tamt med orginale lykter da.....

 

Jeg hadde sorte baklykter på min A3 som var kjøpt hos Møller.

Du får ha lykke til med valg av lykter :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg hadde sorte baklykter på min A3 som var kjøpt hos Møller.

Du får ha lykke til med valg av lykter :)

takk skal du ha: rolleyes

blir skøy og få denna biln på veien igjen, håper den slår godt ann blandt folk på treff. om jeg er hjemme til det første gatebiltreffet kåmmer jeg dit med bilen sammens med en kompis som kjører norges råeste volvo 242... 460hk på bakhjula dær ja:rolleye:

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

jeg hadde gått for org, facelift lykter nå du først skal gjøre så mye med bilen, ønsker meg det jeg også. hvis det blit noe mer prosjekt så blir det det.. er ikke så vanskelig heller, bare å "tørre" å sette saga i skjermen å kutte av det som er i veien.. lykke til fin farge på bilen din da.. :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

jeg hadde gått for org, facelift lykter nå du først skal gjøre så mye med bilen, ønsker meg det jeg også. hvis det blit noe mer prosjekt så blir det det.. er ikke så vanskelig heller, bare å "tørre" å sette saga i skjermen å kutte av det som er i veien.. lykke til fin farge på bilen din da.. :)

tja skal gruble på saken jeg, det er fine lykter da..... ble lite pent med de sorte led lyktene som er rå alene på bildet...

nå skal kontoen åpnes å bilen styles og trimmes så det holder:rolleye:

kjærringa blir neppe så happy, men det tar vi i neste runde........hehehe

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ny modell av angeleyes frontlykter på sort bakgrunn til A3.. Skal selv gå for disse når kontoen har blitt fyllt opp ;)

Bemerk at ringene går hele veien rundt og ikke "halvveis" som de du postet bilde av i begynnelsen : rolleyes Much nicer me think : rock :

angeleyes sort.jpg

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hver sin smak ;)

 

Men er for øvrig enig at original facelift er penest, men det krever jo at man skjærer litt plass i skjermene.. : bh : Dessuten er det ikke mange som har disse angeleyes i "god gammel" A3-stil :rolleye:

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ny modell av angeleyes frontlykter på sort bakgrunn til A3.. Skal selv gå for disse når kontoen har blitt fyllt opp ;)

Bemerk at ringene går hele veien rundt og ikke "halvveis" som de du postet bilde av i begynnelsen : rolleyes Much nicer me think : rock :

joda, har sett på disse jeg og, har til og med nesten bestillt dem: rock :

snakket me han på maxam da jeg bestillte stylingan, og fikk bra pris på det jeg tar ut fra han: vinke :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.