#1 Skrevet Desember 8, 2005 Noen som vil dele erfaringer de har hatt med supersprint effektanlegg. Fortrinnsvis med 1.8 turbo, men annet også artig å høre om. Støynivå inni bil. Eksoslyd, rånete eller snerr? Kvalitet o.l 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Desember 10, 2005 Noen som vil dele erfaringer de har hatt med supersprint effektanlegg. Fortrinnsvis med 1.8 turbo, men annet også artig å høre om.Støynivå inni bil. Eksoslyd, rånete eller snerr? Kvalitet o.l dyrt og mye bråk, men fin "snerre" lyd når turtallet øker:rolleye: støyniva inni cupè kåmmer litt ann på om du fjerner cat eller ikke. fjrnet cat og erstattet me 3" rør fra turbo og støynivået økte betydelig inni bilen. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Desember 22, 2005 Noen som vil dele erfaringer de har hatt med supersprint effektanlegg. Fortrinnsvis med 1.8 turbo, men annet også artig å høre om.Støynivå inni bil. Eksoslyd, rånete eller snerr? Kvalitet o.l A4'n min har Supersprint effektanlegg fra kat og ut og jeg må si at jeg er kjempefornøyd! Bråker ikke inne i bilen, gir bare en dyp, herlig lyd ved gasspådrag 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Desember 22, 2005 Supersprint type r på min fra kat og ut. 2 lyddempere. Ikke noe bråk, snerrer fint ved godt pådrag. Ikke så veldig grovt da men. Er vel omtrent samme dim på røra som originalt ser det ut for. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...