#26 Skrevet Desember 22, 2005 Det var den firepolte giveren på høyresida? Og til Lars, det kan virke som om du har et liggnende problem som meg. Er den aldri over 50/60? Jeg har ihvertfall fast oljetemp. Nåla ligger på streken mellom 60 og 120? (eller 130: klø : ) Er det 90 grader den streken viser? på tomgang kan den stå til den kommer opp til 90 grader. tar jo tid, men kjører jeg så går den til 60 ellerno. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#27 Skrevet Desember 22, 2005 hvagjordde du for å få den til å funke, har ikke skiftet termostat på min enda, vurderer det ilag med regreimskifte. det blir varmt inne i bilen men tempnåla ligger jo på 50 eller 60(langt nede iallfall) kan ikke huske at oljetemp blir noe høyere heller. kanskj skifte tempføler jeg da. Gjorde faktisk ingenting. Begynte bare å fungere. Men vet ikke kor bra det er at den legger seg på 95-96 grader... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#28 Skrevet Desember 23, 2005 Er jo nesten en standardfeil den tempgiveren på C4. Prøv å ta løs pluggen og få renset skikkelig polene på både giveren og kontakten før du eventuelt bestemmer deg for å bytte den...selv om det ser fint ut der, kan dette være der problemet ligger hvis du er heldig. Hvis det ikke hjelper så er det nok enten givere eller printbrettet som er årsaken. Standard arbeidstemperatur på bilen ligger normalt rundt 90-95 grader. På tomgang blir selvfølgelig motoren varmere til tider. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...