Dette kaller jeg Handlebulk...

Anbefalte innlegg

Samboeren min var på Downtown i Porsgrunn i dag og når hun skulle hjem så bilen slik ut...

Regnet med at det var en liten bulk og noen riper når hun ringte og sa at noen hadde vært borti bilen jeg.

Har ikke kasko på Passaten og den som har gjort dette har stukket av. Så dette blir billig, hva FAEN feiler det folk?

bulk.jpg

bulk2.jpg

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ser det gang på gang at folk f... ikke har respekt for andre sine ting...

Må vel være noen vitner eller noe? :angrygun:

"Handlebulk" ja. Han/hun som har kjørt inni må ihvertfall ha merket det godt... bra stor bulk...

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

HANDLEBULK ???????? Det der vil jeg kalle torpedering......han/hun som laga den bulken MÅTTE garantert kjent det der. Ikke bare litt irriterende med slike "bulker" da.....spesielt når man ikke har kasko.: rolleyes

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

sånn er mildt sagt forbanna ergelig: bh :

sånne folk skulle vært skutt : mad :

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Veit ikke om det vil hjelpe, men anmeld det til politiet, annonse i lokalavis etter den som har gjort det eller folk som har sett noe. Var det ikke noen røde merker på døra? Får spane litt etter en rød bil med bulk da!

Ergerlig sånt : bh :

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

utrolig irriterende! Kan ikke skjønne hvordan folk tenker når de stikker fra sånt. Men når selveste statsmenisteren parkeringsbulker og stikker av, så kan man vel ikke regne med noe mere fra hvermansen. Sørgelig rett og slett.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Slike folk skulle ha fått diplom! Helt utrolig!

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det er jo ingen liten bil som har gjort det der akkurat. For å få sånne merker helt opp til ruta så må det jo være en Hiace eller noe i den duren? Det er ikke overvåkingskamera på kjøpesenteret hun var på da?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Slike folk skulle ha fått diplom! Helt utrolig!
Skulle fått inndratt lappen spør du meg. Å stikke av ifra slik bulking skulle f*en meg vært straffet med hard hånd. : bråk :

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det er jo ingen liten bil som har gjort det der akkurat. For å få sånne merker helt opp til ruta så må det jo være en Hiace eller noe i den duren? Det er ikke overvåkingskamera på kjøpesenteret hun var på da?

Går da vel an at det er bakenden av en stasjonsvogn også da kanskje.....?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hvis du tar kontakt med butikken / sentret

så kan det hende at de dekker skaden.

Vært noe lignende på jobben og det dekket sentret.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det er ikke overvåkningskameraer der nei. Må jo ha vært en stor bil som har laget en slik bulk skulle en tro. Vurderer å sette inn annonse i avisa eller noe.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det er ikke overvåkningskameraer der nei. Må jo ha vært en stor bil som har laget en slik bulk skulle en tro. Vurderer å sette inn annonse i avisa eller noe.

Det er faen ikke noe du skal vurdere!!! Det er noe du MÅ/SKAL! Og hvis du finner vedkommende anmelder du han/henne for hitt and run, Dekke alle skader på bilen+ ekstra for tort og svie.Sånne folk burde man : brick : og:angrygun: og: slå : med: pisk :

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg hadde en hit-and-run skade for noen år tilbake.

Vedkommende DUST som hadde rygget på meg påstod at han ikke merket at han var borti bilen min. Alarmen på bilen min hadde utløst så... :rolleye:

Heldigvis så var det et vitne til denne saken som hadde tatt nummeret på bilen. Det var strake veien til Politiet for å anmelde.

Vedkommende fikk 3500,- i bot for å ha stukket av.

Jeg hadde skader for ca 14000,- på bilen.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

: slå :: pisk ::dødhest::angrygun: :angrygun: : dum :

noen folk er heeeeelt på trynet idioter az..

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Må jo være noen som har sett det, tror jeg ville satt en annonse i avisa ja, varden og ta kanskje?? Skal se etter røde biler når jeg er ute å kjører jeg...

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Går da vel an at det er bakenden av en stasjonsvogn også da kanskje.....?

Ja, men da har nok den en grei skade også, ettersom det er merker helt fra kanalen og opp til ruta.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.