#1 Skrevet Desember 8, 2005 Må vell egentli si at denne bilen egentli er råere enn passat? eller er det bare min mening? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Desember 8, 2005 Skoda er kjempe fine biler med høyt utstyrsnivå, godt skrudd sammen med god komfort og en hel del billigere en passat. Eneste - med bilen er at andrehonds prisen er så utrolig lav. Synes egentlig det er rart at ikke disse bilene selger som fy jeg. Var og prøvekjørte flere slike før jeg kjøpte audien. Men hadde ikke råd til ny bil og det så og si finnes ikke å oppdrive de få av disse som har 4X4 til salgs som bruktbiler. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Desember 9, 2005 broren min har kjørt seg 2.5 tdi superb nå. hadde service på den i dag... (før han har fått den levert) er faktisk beste bilen jeg har prøvd. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Desember 9, 2005 pappa kjøpte seg superb i fjor.. Tror det er beste bilen han har hatt.. Stoooor plass er det iallefall ikke noe å si på.. Masse utstyr og alikevel ganske billig i forhold til passat.. Deilig bil å kjøre! Er en 1,9 tdi på 130 hk som har vært hos ts en tur og justert litt til 180 hk og litt over 400 nm.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Desember 9, 2005 ja må sjå om jeg ikke kan klare å overtale han til å ta en tur... denne har 163 hk å 350nm.. får bilen neste lørdag... er alt utstyret du kan få på superb på den... litt missunnelig der ja 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Desember 9, 2005 Kanon bil det der ja, eneste minus er den grønne fuglen i fronten . men da kan jo lett fjernes med en RS-grill 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Desember 9, 2005 hehe... ja vanskelig å bli kvitt navnet! men skulle jeg kjøpt meg en bil til 500 tusen å hadde valget mellom en sånn å en passat så tror jeg at jeg veit hva jeg hadde tatt 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Desember 9, 2005 ett til 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...