#1 Skrevet Desember 9, 2005 hvor kan jeg skaffe klubbmerker? fikk ingen når jeg meldte meg inn. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Desember 9, 2005 de lå inn i treffpunktbladet hos meg. fant dem ikke før etter tre uker.... ellers er det vel en lokalleder her som kan skaffe.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Desember 9, 2005 var desverre ikke med noen merker til meg: gråter : 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Desember 9, 2005 Jeg fikk mine i samma konvolutt som Treffpunkt og medlemskort lå i vertfall.. Ellers så har vel lokallagsleder for Mjøsa, evt noen i styret som kan ordne noe.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Desember 9, 2005 Jeg har meker til deg! ! Hvis du sender meg en PM med navn og adresse så skal jeg sende til deg ! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...