Anbefalte innlegg

Siden prosjektet mitt er nesten ferdig trenger jeg jeg svart skai med tynn skumgummi bakpå.. Polstret skai.. Hvor i Vestfold finner jeg dette? Noen som vet?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg fant ikke dette for *urk* 20 år siden da jeg skulle trekke om dashen på Crownen, så jeg kjøpte spraylim på Jøntvedt og 10mm skumgummi på Kid (egentlig Vidum..) og lagde selv. Funket greit, det.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hva med Oddvar Røed Grovsøm i Tønsberg da?? ved fiske bryggen rett over kanal broen ??

 

 

Bare et forslag... :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Tror forresten det er en skaifabrikk i Holmestrandområdet, men det kan hende den er borte for lengst..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Titanduk i Holmestrand ja.. Har vært der... De hadde bare hvit... :(

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er det ikke noen som driver med båtinteriør i Vestfold da? Syr puter til lystbåter etc... De pleier å ha slikt.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

: smil : Namsbåtkalesjer på Vallø i Tønsberg syr puter, kalesjer osv.

Prøv der:o

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er en som driver å syr interiør og kalasjer til bil i tønsberg.

Var det Stewenson!? Driver ihvertfall sammen med carl fredrik skjeggestad på unneberg bil i tønsberg. (gamle bug tech) Mulig han har noe...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.