#1 Skrevet Desember 9, 2005 Siden prosjektet mitt er nesten ferdig trenger jeg jeg svart skai med tynn skumgummi bakpå.. Polstret skai.. Hvor i Vestfold finner jeg dette? Noen som vet? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Desember 11, 2005 Jeg fant ikke dette for *urk* 20 år siden da jeg skulle trekke om dashen på Crownen, så jeg kjøpte spraylim på Jøntvedt og 10mm skumgummi på Kid (egentlig Vidum..) og lagde selv. Funket greit, det. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Desember 13, 2005 Hva med Oddvar Røed Grovsøm i Tønsberg da?? ved fiske bryggen rett over kanal broen ?? Bare et forslag... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Desember 13, 2005 Tror forresten det er en skaifabrikk i Holmestrandområdet, men det kan hende den er borte for lengst.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Desember 13, 2005 Titanduk i Holmestrand ja.. Har vært der... De hadde bare hvit... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Desember 14, 2005 Er det ikke noen som driver med båtinteriør i Vestfold da? Syr puter til lystbåter etc... De pleier å ha slikt. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Desember 15, 2005 Namsbåtkalesjer på Vallø i Tønsberg syr puter, kalesjer osv. Prøv der:o 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Desember 15, 2005 Er en som driver å syr interiør og kalasjer til bil i tønsberg. Var det Stewenson!? Driver ihvertfall sammen med carl fredrik skjeggestad på unneberg bil i tønsberg. (gamle bug tech) Mulig han har noe... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...