Anbefalte innlegg

Prøvde i går et par 17" felger fra en s4 c4 på 200tqn min, men da stakk hjulet forlangt ut bak!

noen som vet hva slags et jeg må ha for å kjøre med 17" på 200 tq? er jo rett hjulbue bak også så det smeller jo oppi tvert om det er for langt ut!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

ja det var jo en ide! :D noen forslag til antal runder?

har du gjort dette på din?

blir det ikke dårlig kontakt med veien da?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

7-7,5 i bredde med ET 40-45 burde gå med 205 dekk. Har selv 7,5x16 ET40 med 205/55 på en -90 100 AQ (modell uten sporthjulbuer) og det går akkurat bak.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

ja det var jo en ide! :D noen forslag til antal runder?

har du gjort dette på din?

blir det ikke dårlig kontakt med veien da?

 

har gjort det på min, stilte tilbake når jeg fikk på vinterdekka : smil :

ekke så mye som skal til

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

mr eirik hadde de gamle felga mine og det var 8" et 35 med 225/45-17 dekk på kombinert med heftig camber så slikka det hjulbuene bak, fikk ikke et ark i mellom hjulbue og dekk en gang:tilber:

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

ja det var jo en ide! :D noen forslag til antal runder?

har du gjort dette på din?

blir det ikke dårlig kontakt med veien da?

Her er det 225/50-16 på originale S6-felger 7,5x16 med ET37. Da skrudde jeg 3,5 runder. Var nok plass, subba ikke, men var ikke plass til så mye mer heller. Tror ikke at veigrepet blir dårligere, snarere tvert i mot.

DSCF7324.JPG

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

prøvde noen 19" RS4 felger som tilhører frank andre idag, passa greit nok det : rock :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.