#1 Skrevet April 5, 2004 Anse nå tråden som HYBEL og AUDI GARASJE post... Ikke at de to nødvendigvis må ligge i nærheten av hverandre da men 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet April 21, 2004 Negard er litt drøyt langt vekk? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet April 21, 2004 Negard har jeg aldri hørt om.....hehehe mvh 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet April 29, 2004 Vel, da ordnet det seg noe på nedre Byåsen, så da er det vel muligheter for at jeg dukker opp på litt ting og tang etterhvert. Men om noen av dere da sitter med garasjetips (en god en) rundt nedre Byåsen hadde jeg satt stor pris på det! Skal drive litt lobbyvirksomhet med tanter og onkler så kanskje det løser seg. Ha en kjørebil og en prosjektbil hadde jo vært litt ok! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Juli 23, 2006 Hehe, tar opp denne tråden igjen jeg! Men, denne gangen er jeg på utkikk etter noe leilighet som er maks 7000kr måneden og som helst er 45kvm+ da det blir noe sammen med frøkna. Så, hvis noen har tips her til noe som virker bra, så hadde det vært topp! Vi skulle aller helst hatt noe fra 15 august eller 1 sept (om ikke litt senere på året, 1. oktober?) og utover. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...