#1 Skrevet Desember 10, 2005 Heisann. Tok nylig inn en A6 2003 2,5 TdI Q fra tyskland. Bilen er godt utstyrt, og jeg sjekket ikke om det var alarm installert siden jeg regnet med at dette var standard på alle nyere Audi. Men nei. Er det noen som kjenner til mulighetene for å ettermontere original alarm? Ligger for eksempel ledningsnett ferdig, eller må alt installeres? Noen som har en formaning om pris? Eller er det baste å montere en alarm fra en tredjepart (Defa)? Oddvar 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Desember 14, 2005 Har samme ønske og håper at noen kan svare ang. alarm. Mvh Espen 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Desember 15, 2005 Venter her også..... Hilsen Espen 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Desember 15, 2005 Vil tro det enkleste og billigste blir Defa. Kan kobles slik at den aktiveres og deaktiveres med originalnøkkelen til bilen hvis du har fjernbetjent sentrallås. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Desember 18, 2005 Vil tro det enkleste og billigste blir Defa. Kan kobles slik at den aktiveres og deaktiveres med originalnøkkelen til bilen hvis du har fjernbetjent sentrallås. Riktig, 400-serien til DEFA er tilpasset biler med original fjernbetjening av sentrallås. mvh ew 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Desember 18, 2005 Forhør deg litt med Defa. Mulig en sånn 400 alarm funker, men jeg tror kanskje at bilen din må ha en såkalt can-bus alarm. Som sagt: usikker. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Desember 21, 2005 Hadde håpet at det var noen vag mekanikere på dette forumet da det hadde vært mest ok og få det orginalt. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...