Anbefalte innlegg

Heisann.

 

Tok nylig inn en A6 2003 2,5 TdI Q fra tyskland. Bilen er godt utstyrt, og jeg sjekket ikke om det var alarm installert siden jeg regnet med at dette var standard på alle nyere Audi. Men nei.

 

Er det noen som kjenner til mulighetene for å ettermontere original alarm? Ligger for eksempel ledningsnett ferdig, eller må alt installeres? Noen som har en formaning om pris?

 

Eller er det baste å montere en alarm fra en tredjepart (Defa)?

 

 

Oddvar

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har samme ønske og håper at noen kan svare ang. alarm.

 

Mvh

Espen :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Venter her også.....

 

Hilsen Espen

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Vil tro det enkleste og billigste blir Defa. Kan kobles slik at den aktiveres og deaktiveres med originalnøkkelen til bilen hvis du har fjernbetjent sentrallås.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Vil tro det enkleste og billigste blir Defa. Kan kobles slik at den aktiveres og deaktiveres med originalnøkkelen til bilen hvis du har fjernbetjent sentrallås.

 

Riktig, 400-serien til DEFA er tilpasset biler med original fjernbetjening av sentrallås.

 

mvh

ew

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Forhør deg litt med Defa. Mulig en sånn 400 alarm funker, men jeg tror kanskje at bilen din må ha en såkalt can-bus alarm. Som sagt: usikker.: klø :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hadde håpet at det var noen vag mekanikere på dette forumet da det hadde vært mest ok og få det orginalt. :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.