ledningsnett og koblingsskjema.

Anbefalte innlegg

Jeg vil om det er mulig få koblingsskjema over ledningsnettet til sentrallås (ikke fjernstyrt), elektriske speil (justering/varme).

Er jo steike håpløst å få noe ut av den lokale audi/vw forhandleren her i Tromsø.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Dersom noen lurer på noe ang ledningsnett, så har jeg noe koblingsskjema på PDF til audi 80/90/coupe/S2. :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Låner tråden litt.

Noen som har koblingsskjema til audi A4 1.9 TDIQ 2003 ?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

CQ ? coupe quattro ? ja det er samme koblingsskjema til alle 80/90/coupeer, varierer kun med hvordan utstyr som er i bilen.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

CQ ? coupe quattro ? ja det er samme koblingsskjema til alle 80/90/coupeer, varierer kun med hvordan utstyr som er i bilen.

Sto inget sted hvilken bil du ville ha ledningsnett til. Om det er en VW passat eller en Audi Coupé spiller en viss rolle:)

Skal se om jeg finner koblingsskjema.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

er til en audi coupe, ser etter koblingsskjema som inneholder mest mulig av de forskjellige komponentene som finnes i en audi coupe/80/90 osv. hele type89/b3/b4 serien fra 88-96, da gjerne med komplett koblinger til s2/rs2/s4 osv, ja altså motorkode 7A, 3B, ABY, ADU osv, utstyr som sentrallås (med og uten fjernstyring) klimakontroll, releer til elheis til vinduer, takluke, fabrikkmontert alarm osv, alt tenkelig som kunne leveres til disse bilene fra fabrikk som var originalt audi :)

Vanskelig sak å oppdrive ? mulig at jeg er blitt gal, menmen :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.