Problemer med sesntrallåsen min polo 6N

Anbefalte innlegg

Min sentrallås sluttet å funke idag: bh : har alarm og den virker fremdeles, så set høres ut at motoren til sentrallåsen er gåen. eventuelt at det er brudd i en ledning. noen som har noen ideer/tips. får ikke åpnet bagasjeluken nå:(

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

begynn med og sjekke sikringen for sentralåsen din og jobb deg vidre derfra

reiner med at sentrallåsen er vakumstyrt så da sitter mororn på en av sidne bak i bagasjen

 

bakluka kan du hvel åpne med og bruke nøkel?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Min sentrallås sluttet å funke idag: bh : har alarm og den virker fremdeles, så set høres ut at motoren til sentrallåsen er gåen. eventuelt at det er brudd i en ledning. noen som har noen ideer/tips. får ikke åpnet bagasjeluken nå:(

Helt sikkert vakuumstyrt sentrallås. Jeg hadde et slikt problem på en Golf III. Motoren ligger bak - du tar bare av vakuumslangen og suger/blåser for å åpne/lukke dører/tanklokk. Til du får det fikset da. Jeg hadde ledningsbrudd i gummistrømpen mellom førerdør og karosseri.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Samme skjedde med min. Demonterte pumpa, spraya noe elektrorens på et kretskort. VAAAAULLAAAA det funker igjen.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

begynn med og sjekke sikringen for sentralåsen din og jobb deg vidre derfra

reiner med at sentrallåsen er vakumstyrt så da sitter mororn på en av sidne bak i bagasjen

 

bakluka kan du hvel åpne med og bruke nøkel?

 

Den er vakumstyrt ja også er det jo ikke så mangen 6N med sentrallås som en får åpnet bakluken med nøkkel ;) (kjent møkkaproblem..)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ett typisk 6N problem dette. Må bytte min motor også, fukt tar knekken på den. Har vært byttet på min før også. Kjipt at den koster ca 3000kr:(

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

har sjekket sikringene. de er alle i orden. problemet med å åpne bagasjeluka da jeg ikke får låst opp den pga dritt. altså for å komme meg inn må jeg altså krype igjennom hele bilen :(. noen som har delenr på den pumpa?

ser ut som den er gåen

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

har sjekket sikringene. de er alle i orden. problemet med å åpne bagasjeluka da jeg ikke får låst opp den pga dritt. altså for å komme meg inn må jeg altså krype igjennom hele bilen :(. noen som har delenr på den pumpa?

ser ut som den er gåen

Kan du bruke samme pumpa som står i Golf III ?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kan du bruke samme pumpa som står i Golf III ?

Ikke samme delenr på de i familiealbumet iallefall...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

hah derfor sentrallåsen min ikke funker ja :P

koble inn igjen den mystifistiske boksen i morgen da :P hehe lærer litt etterhvert jeg å selv om det går tregt inn

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.