#1 Skrevet Desember 11, 2005 Min sentrallås sluttet å funke idag: bh : har alarm og den virker fremdeles, så set høres ut at motoren til sentrallåsen er gåen. eventuelt at det er brudd i en ledning. noen som har noen ideer/tips. får ikke åpnet bagasjeluken nå 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Desember 11, 2005 begynn med og sjekke sikringen for sentralåsen din og jobb deg vidre derfra reiner med at sentrallåsen er vakumstyrt så da sitter mororn på en av sidne bak i bagasjen bakluka kan du hvel åpne med og bruke nøkel? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Desember 11, 2005 Min sentrallås sluttet å funke idag: bh : har alarm og den virker fremdeles, så set høres ut at motoren til sentrallåsen er gåen. eventuelt at det er brudd i en ledning. noen som har noen ideer/tips. får ikke åpnet bagasjeluken nå Helt sikkert vakuumstyrt sentrallås. Jeg hadde et slikt problem på en Golf III. Motoren ligger bak - du tar bare av vakuumslangen og suger/blåser for å åpne/lukke dører/tanklokk. Til du får det fikset da. Jeg hadde ledningsbrudd i gummistrømpen mellom førerdør og karosseri. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Desember 11, 2005 Samme skjedde med min. Demonterte pumpa, spraya noe elektrorens på et kretskort. VAAAAULLAAAA det funker igjen. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Desember 11, 2005 begynn med og sjekke sikringen for sentralåsen din og jobb deg vidre derfra reiner med at sentrallåsen er vakumstyrt så da sitter mororn på en av sidne bak i bagasjen bakluka kan du hvel åpne med og bruke nøkel? Den er vakumstyrt ja også er det jo ikke så mangen 6N med sentrallås som en får åpnet bakluken med nøkkel (kjent møkkaproblem..) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Desember 11, 2005 Ett typisk 6N problem dette. Må bytte min motor også, fukt tar knekken på den. Har vært byttet på min før også. Kjipt at den koster ca 3000kr:( 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Desember 11, 2005 har sjekket sikringene. de er alle i orden. problemet med å åpne bagasjeluka da jeg ikke får låst opp den pga dritt. altså for å komme meg inn må jeg altså krype igjennom hele bilen . noen som har delenr på den pumpa? ser ut som den er gåen 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Desember 11, 2005 har sjekket sikringene. de er alle i orden. problemet med å åpne bagasjeluka da jeg ikke får låst opp den pga dritt. altså for å komme meg inn må jeg altså krype igjennom hele bilen . noen som har delenr på den pumpa?ser ut som den er gåen Kan du bruke samme pumpa som står i Golf III ? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Desember 11, 2005 hvet ikke. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet Desember 11, 2005 Kan du bruke samme pumpa som står i Golf III ? Ikke samme delenr på de i familiealbumet iallefall... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet Desember 12, 2005 hah derfor sentrallåsen min ikke funker ja koble inn igjen den mystifistiske boksen i morgen da hehe lærer litt etterhvert jeg å selv om det går tregt inn 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...