#1 Skrevet Desember 11, 2005 Kult! sikkert sett den før http://video.google.com/videoplay?docid=8393480500658592820 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Desember 11, 2005 Kult! derre har sikkert sett den før Sett hva da ? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Desember 11, 2005 en link til ettellerannet hadde nok vært på sin plass ja:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Desember 11, 2005 en link til ettellerannet hadde nok vært på sin plass ja:) Min feil trykka litt feil 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Desember 11, 2005 Har det rabla for Clarkson? Hvorfor i all verden ødelegge en fullt brukbar 911? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Desember 11, 2005 Har det rabla for Clarkson? Hvorfor i all verden ødelegge en fullt brukbar 911? Ja tror det far rabla litt ja. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Desember 11, 2005 Jeg hadde respekt for Clarkson inntil jeg så dette klippet for første gang for et par år siden. Etter den gang har jeg mest hatt lyst til å ta et godt grep rundt nakken på ham 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Desember 11, 2005 BUHUUUU!!! Slem man daska porscha!!!! Skal sladdre til pappa jeg. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Desember 11, 2005 Makan til misshandling av bil da..... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet Desember 11, 2005 Det er motorjournalistikk til å grine av 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet Desember 11, 2005 Den fyren er ei bølle!!! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12 Skrevet Desember 11, 2005 Det der var faktisk noe av det dummeste jeg har sett.. Hva fan var poenget med det??? Makan til tulling:confused: 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#13 Skrevet Desember 11, 2005 Å dette skal være underholdning ? Latterligt.... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#14 Skrevet Desember 11, 2005 : pisk :hmm, ganske sykt, men på ein måte så vil han jo visa at tyske biler er solide , men gåtta meg sjikli da eg såg testen han gjorde av den nye rs4, heh, var vist i ein anna liga vs m3'n : rock 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#15 Skrevet Desember 12, 2005 Skuddpremie utloves!!! ....forresten så er det jo nok gammal møkk rundt om 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#16 Skrevet Desember 12, 2005 han kunne jo tatt en mercedes da... eller en bmw for den saks skyld... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#17 Skrevet Desember 12, 2005 han kunne jo tatt en mercedes da... eller en bmw for den saks skyld... Ja, eller en gammel Golf? Slik "journalistikk" som det der viser bare hvilken "bruk-og-kast"-mentalitet verden har kommet til. Sålenge bilen er brukbar er det uforskammet teit tankegang som blir vist - enten det er en Porsche, BMW eller Lada for den del så finnes det nok av mennesker som kunne nyttiggjort seg bilen. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#18 Skrevet Desember 12, 2005 Ja, eller en gammel Golf? blablablabla pøh!! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#19 Skrevet Desember 12, 2005 Jeg hadde respekt for Clarkson inntil jeg så dette klippet for første gang for et par år siden. Etter den gang har jeg mest hatt lyst til å ta et godt grep rundt nakken på ham Da har Clarkson oppnådd akkurat det han ønsket 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#20 Skrevet Desember 14, 2005 Link? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...