Mjøsa: Li sjøen i Elverum

Anbefalte innlegg

Finnes det noen i klubben som veit navn og tlf nr til eier og driver av Li sjøen, hvis noen av dere kunne hjulpet meg med og finne dette ut hadde jeg vært taknemlig..

 

Vennligst hilsen

 

Tor Olav Salvesen

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ment å leie bana el? Skal finne ut hvem som skal drive det i år, varierer fra år til år. Pleier å være noen av de lokale heltene. Får bare håpe at det blir nok snø og kaldt nok i vinter

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

tja mulig, vi får se hva slags info jeg får her,

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

tja mulig, vi får se hva slags info jeg får her,

 

hmm.. Nå husker ikke jeg etternavn akkurat, men Roger er fornavnet hans iallefall, kan melde ifra da jeg kommer på etternavn.

 

EDIT: BTW Tror jeg også Morten Engen har noe ansvar for bana.

 

Ellers så er det vel kjøring for en femtilapp for den som vil hver lørdag og søndag, hvor "isen" tilsier det :P

 

Men med dette været vi har for tiden kan det se mørkt ut :(

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har tillatelse til kjøring på tøråssjøen ved br.foss. Har drevet med den i mange år men vinteren som er nå ser ikke så bra ut akkurat. Er muligheter der å hvis vinteren blir bedre. bana er ca 2 - 2,5 km lang litt avhengig av hvordan den blir brøytet.

 

sikkert noen i klubben som har vært der og kan uttale seg litt mer objektivt om banen: rolleyes

syns ihvertfal vi har en grei og litt utfordrene bane.

 

hvis det er interesse kan vi sikkert ordne en dag felles her.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har tillatelse til kjøring på tøråssjøen ved br.foss. Har drevet med den i mange år men vinteren som er nå ser ikke så bra ut akkurat. Er muligheter der å hvis vinteren blir bedre. bana er ca 2 - 2,5 km lang litt avhengig av hvordan den blir brøytet.

 

sikkert noen i klubben som har vært der og kan uttale seg litt mer objektivt om banen: rolleyes

syns ihvertfal vi har en grei og litt utfordrene bane.

 

hvis det er interesse kan vi sikkert ordne en dag felles her.

 

har kjørt mye på den banen faktisk og det er en artig bane, hadde topphastighet på 160km/t der ute, men er vell ikke akuratt noen fin nedkjøring på den banen mener jeg og huske.

 

eller har det blitt noe nytt,

 

 

mener jo et laterna tiv det

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

ja, det har vært mye kjøring der oppigjennom. vi har hatt en del varianter på banen også. noen har bare fulgt kanten på sjøen mens de lengste har hatt noen kroker innom midten.

 

Jeg og en kamerat sørga måtte sørge for godkjenninger og har drevet det siden 1995. Det var såklart noen som måtte ødelegge litt slik at politiet sperra kjøringa der når jeg ble 18..: bh : .

vi fylte ut å laget ny nedkjøring over gårdsplassen til min bestemor får noen år siden. det er riktig at det var veldig dårlig der..

 

parkeringen er nå på land også, varmebrakke med vedfyring for de som er frøsne av seg :)

 

får se hvordan vinteren blir.

 

det er bare å ta kontakt med meg hvis det er noe du lurer på

40415042

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

ja, det har vært mye kjøring der oppigjennom. vi har hatt en del varianter på banen også. noen har bare fulgt kanten på sjøen mens de lengste har hatt noen kroker innom midten.

 

Jeg og en kamerat sørga måtte sørge for godkjenninger og har drevet det siden 1995. Det var såklart noen som måtte ødelegge litt slik at politiet sperra kjøringa der når jeg ble 18..: bh : .

vi fylte ut å laget ny nedkjøring over gårdsplassen til min bestemor får noen år siden. det er riktig at det var veldig dårlig der..

 

parkeringen er nå på land også, varmebrakke med vedfyring for de som er frøsne av seg :)

 

får se hvordan vinteren blir.

 

det er bare å ta kontakt med meg hvis det er noe du lurer på

40415042

 

Det skal jeg gjøre, høres bra ut dette da

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.