#1 Skrevet Desember 11, 2005 Er det denne jeg trenger for å montere oljetrykksmåler på a3en min? 1.8T http://www.biltema.no/products/product.asp?iSecId=460&iItemId=77423 Hva slags gjengedim må jeg ha? Mvh Preben 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Desember 11, 2005 Jeg tipper du har M10x1. (merk deg: tipper). 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Desember 11, 2005 Flere som har meninger om dette?? Takker for svar 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Desember 11, 2005 Hmm.. Lagde meg dette selv til min 1,8t her i sommer.. Brukte et T-stykke som jeg borret opp og gjenget selv.. Men husker jo selvfølgelig ikke hvodan gjenger det var der.. Ikke grove gjenger iallefall.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Desember 12, 2005 Det er M10x1 på alle VW og Audi motorer fra 80- og 90-tallet, går ut i fra at det er dette på din også. 1/8-27 NPT har omtrent de samme gjengene. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Desember 12, 2005 Kan jo bruke orgdeler til dette.... G60 har y-ledd på toppen for oljetrykksbryter og uttak til G-laderen. Har sikkert ett slikt liggende 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Desember 13, 2005 Dersom det skulle være noen der ute som kan skaffe dette så send meg en PM da 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...