Anbefalte innlegg

Hei,consertanlegget i bilen tåler kanskje ikke kulde lenger,volumknappen,område på denne eks.fra O til 10 virker kun på laveste volum eller på full styrke.

Når anlegget har stått på en liten halv time er alt ok.

Er det noen som reparerer slike eller ?? Mvh.Geir I.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det finnes fortsatt noen firma som reparerer bilstereo og lignende elektronikk, men et tips er å avtale på forhånd hva det vil koste å finne feilen. Har personlig dårlig erfaring med Møller når det gjelder bilstereo. Da jeg hadde feil med mitt Concert-anlegg, sa Møller at de først måtte feilsøke og lete etter ledningsbrudd uten at de kunne antyde pris på det. Jeg fant feilen selv med VAG-COM, den var bare feilprogrammert... En annen gang leverte jeg inn en gammel Sony-spiller til en elektroreparatør, der tok de 100,- for å finne feilen (avtalt på forhånd) og kunne også gi meg pris på ferdig reparert spiller. Et annet tips er å søke på forumet til http://www.audiworld.com

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.