Anbefalte innlegg

Hei gutta.

Noen av dere som vet om folk som kan bygge litt stereo for meg?

Kommer på det samme om det er firma eller privatperson. Forutsetninga hvis det er privatperson er at han er nøye da.

Blir jeg går til innkjøp av diverse stereo etter nyttår.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hei gutta.

Noen av dere som vet om folk som kan bygge litt stereo for meg?

Kommer på det samme om det er firma eller privatperson. Forutsetninga hvis det er privatperson er at han er nøye da.

Blir jeg går til innkjøp av diverse stereo etter nyttår.

 

Jeg kan å bygge bilstereo, da jeg har jobbet med det i 3 år. Men har lite tid desverre. Jeg kan komme med tips til hvordan du kan gjøre det. Men selve bygginga har jeg ikke tid til :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg kan å bygge bilstereo, da jeg har jobbet med det i 3 år. Men har lite tid desverre. Jeg kan komme med tips til hvordan du kan gjøre det. Men selve bygginga har jeg ikke tid til :)

 

da ser det ut til at du er personen jeg må ta meg en prat med :) prøver å gjøre noe ut av stereon jeg og, men kommer ingen vei liksom. Da tenker jeg på tipsa ja ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Alle har en pris Kjell? ;)

Blir vel jeg har alt som skal til i løpet av Februar. Da kommer det bonus på jobben, så sparer frem til da.

Saken er den at jeg ikke har lyst til å holde på alene. Enten så må jeg gjøre det sammen med en dreven, ellers så får jeg bare sette igjen bilen til noen som gjør det skikkelig.

Har ikke nok peiling til at jeg kan begynne å gjøre alt selv.

Er ganske nøye på dette med lyd, så jeg kan ikke risikere at jeg gjør nybegynnerfeil..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Alle har en pris Kjell? ;)

Blir vel jeg har alt som skal til i løpet av Februar. Da kommer det bonus på jobben, så sparer frem til da.

Saken er den at jeg ikke har lyst til å holde på alene. Enten så må jeg gjøre det sammen med en dreven, ellers så får jeg bare sette igjen bilen til noen som gjør det skikkelig.

Har ikke nok peiling til at jeg kan begynne å gjøre alt selv.

Er ganske nøye på dette med lyd, så jeg kan ikke risikere at jeg gjør nybegynnerfeil..

 

Joa, alle har vel en pris. Men er tiden min som er vanskelig å kjøpe.Hehe. Men siden det er i februar så kan det hende vi kan ta en titt på det en helg. Grunnarbeidet som er viktig for å få god lyd. Det er mye arbeid og mye beregninger. og justeringer. Men kan alltids komme med råd og tips. Har vært med på flere NM runder både i EMMA og i DB DRAG. (vant i 99 i nm i DB-Drag:))

 

Hjelper en annen kompis av meg litt av å til å. som bygger opp en civic med det råeste fra Focal. skal bli ferdig med den iløpet av våren å..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Stilig. Det høres ut som jeg har truffet rett mann til å hjelpe iallefall.

Har installert nye komponentsett fram og bak i Golfen, så det jeg mangler er forsterker(e), og subb(er). Tenkte ikke jeg skulle ha helt værsting stereo, bare noe som kan spille veldig pent. Golfen er såpass liten og kompakt så jeg trenger ikke å ha stort større værst.

Så istedet for å tenke 4 x 12" så tenkte jeg heller på en eller to 10" (spiller etter min mening mye bedre med 10" enn 12").

Jeg må ha hjelp til å legge ledning og slikt, og få det til å se fint ut i bagasjerommet.

Pluss å få vekk støy som antagligvis kommer når karosseriet begynner å vibrere..

Kanskje du kan være behjelpelig når jeg skal bestille også da?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.