Anbefalte innlegg

Hvordan får man ut denne da??

 

Har tadd av hanskerommet, og ser den kanalen, men skal man ta av hele kanalen for å få ut vifta eller?

 

NB: bilen har IKKE AC

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hvordan får man ut denne da??

 

Har tadd av hanskerommet, og ser den kanalen, men skal man ta av hele kanalen for å få ut vifta eller?

 

NB: bilen har IKKE AC

Bare ta tak i selve vifte og vri (husker ikke om det er med, eller mot klokka), så er det bare og trekke den ned :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Takker Rune! :)

 

Her har jeg en GIGANT lekkasje :o

 

Si meg: mangler bilen et deksel over luftinnsuget eller??

 

Når jeg tok ut vifta og sprutet vann over panseret, kom det vann rett inn i viftehuset!!!!!! : bråk :

 

Dere ser det sikkert på bildene; vannet som ligger over "rista" (hvor løv, og blad skal stoppe)

 

Ikke no rart at den formotstanden jeg bytta for noen uker siden røk på nytt: smil :

inn.JPG

Ut 2.JPG

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Takker Rune! :)

 

Her har jeg en GIGANT lekkasje :o

 

Si meg: mangler bilen et deksel over luftinnsuget eller??

 

Når jeg tok ut vifta og sprutet vann over panseret, kom det vann rett inn i viftehuset!!!!!! : bråk :

Skal vel ikke sitte noe lokk over selve gitteret når jeg tenker meg om...

Dekslet som ligger mot ruta skal beskytte mot direkte sprut, skal jo ligge en tetningslist rundt den.

 

Også skal jo selve "ramma" være knekt opp rundt selve "innsugshullet".

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.