Anbefalte innlegg

Som som har noen tips til hvor man kan oppdrive en gammel Votex spoiler til passat stasjonsvogn? Har vært innom Votex sine sider men fant ikke noe der.

Ingen her som har noe slikt liggende vel?

 

Har bare dette bildet av den:

04_1_b.jpg

 

Ut ifra bildet kan det se ut til at delenummeret er 3a9071645, men jeg vet jo ikke om dette er et delenummer i det hele tatt. Noen som klarer å spore opp noe? Har prøvd det meste selv, nå trenger jeg hjelp! : vinke :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

det er riktig delenr og kan bestilles på VAG. ligger iallefall inne i atke

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Sier du det ja? Det ar utrolig gode nyheter, selv om den sikkert er svinedyr hos møller. Det er vel omtrent det eneste stedet jeg ikke har leitet selv om det er lett tilgjengelig.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Gikk ikke så bra som jeg håpet. De fant delenummeret i registeret men de klarte ikke å bestille delen så de regnet med at den er gått ut av produksjon.

Noen andre tips? Ingen som har en slik liggende??

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har spurt selger og fikk et enkelt og greit NEI til svar

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Finnes sikkert noen som har betjente i Tyskland, mulig du kan få napp på den måten. :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ja får se hva som dukker opp. Har også funnet en annen spoiler til passaten som skal passe, men vet ikke helt om jeg vil ha den. Om noen skulle komme over en votex spoiler til passat 35i så må dere for guds skyld gi en lyd! : vinke :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Da ser det ut til at det ordnet seg allikevel. Fikk en tysk ebay-bruker som jeg har handlet med før til å kjøpe den for meg for så å sende den til meg :)

Blir nok litt dyrt, men men. Fikk no i allefall tak i den!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

ser tråden er gammel men er det noen som har en sånn en eller veit hvor jeg kan fa tak i? har søkt på ebay. com og de. hadde passa seg fint på passaten trur jeg : smil :

 

mvh fredrik

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.