Lokallag i Tromsø (Se hvor mange vi blir)

Anbefalte innlegg

Da har jeg overtatt pakken med skiltplater. Som opplyst om her på forumet er prisen nå 50,- per stykk, som i de aller fleste tilfeller vil tilsvare 100,- per par. Disse vil bli å få kjøpt på torsdag, og ellers ved kontakt. Kom gjerne med nøyaktig beløp, slik at jeg slipper å ha lomma full av kash til veksling.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

vanskeli førr oss som har 14 mils kjøring hver vei

 

Det skjønner jeg godt, men jeg er fast bestemt på at ett av de neste møtene skal bli nærmere dere, evt hos dere så vi kan møtes og prate litt :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Vi kan jo møtes en dag i en helg på nordkjosboten?

 

Det er jo ca 7 mil for oss som bor i Tromsø

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Vi kan jo møtes en dag i en helg på nordkjosboten?

 

Det er jo ca 7 mil for oss som bor i Tromsø

 

Det er jeg helt enig i!

 

Vi skal jo ha møte nå torsdag, å da kna vi bestemme en dag vi kjøre ut til vollan!

 

Regne med det blir 24.juni eller 1.juli helga

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Så i avisa idag at `opel club` el no skulle ha møte på nordkjosmessa.. De fleste av oss blir jo sikkert å ta en tur innover til messa, så hadde d vært en mulighet å møttes da...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ja det skulle være en opel der med over 650 hk!! 750 med lystgass hehe:)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Så i avisa idag at `opel club` el no skulle ha møte på nordkjosmessa.. De fleste av oss blir jo sikkert å ta en tur innover til messa, så hadde d vært en mulighet å møttes da...

 

Fikk mail i dag fra en Tom Ivar Johansen

 

Hei

 

Vi arrangerer MC & Bil treff helga 9-11 juni. Dette arrangeres på Nordkjosbotn ved våre lokaler. Lørdag 10.juni blir det bil og MC Utstilling på messeområdet til Nordkjosmessa. Kåring av peoples choice mm

 

For mere info

 

http://www.arcticmotorclub.no

http://www.nordkjosmessa.com

 

 

Mvh

 

for ArcticMotorClub

 

Tom Ivar Johansen

 

Jeg har lyst til å dra innover da og se litt. Hvem er med?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg er med, men vi burde vel være en del folk om det skal se tøft ut :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Dersom det ikke blir noe arrangert treff mellom oss fra Tromsø og resten av troms lokallag på nordkjosmessa så regner jeg med at vi kjører i gang møte den 24 Juni på vollan!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Litt OT, men er det noen som har noen fjærklemmer å låne en stakkar med dårlige dempere? Skal avstives nå.. :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

On topic:

 

Fikk mail igjen ang nordkjosmessa. Om noen ønsker å stille ut bilen sin må de si ifra ASAP. De er usikker på hvor mange plasser de har til rådighet, kommer med mer info så snart de vet.

 

Utstilling starter lørdag kl 12, innsjekk fra kl 10.

 

Noe mer vi lurer på ang nordkjosmessa?

 

EDIT:

Ang Arctic street meet:

Treffinnsjekk er satt til 10:30 til 12:00

Treffet er over kl 14:00, de som vil kan da kjøre til Aspelund som ligger ca 3 mil unna. Der arrangeres cup i dragracing.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

24. Juni hørtes ut som en bra dag å samles på Vollan, bi nok å ta turn å kjike på messa regne eg me: rock :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Æ kan desvere ikje komme til volland.

(søster blir komfermert den helga.)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

24. juni e no good.. Da sitt æ nemli på ei strand i Lido dè jesollo i Italia å drikk ei kald pils! : smil :

: gb :: cool :: gb : Go Jørgen! Go Jørgen!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Den nordkjosmesse helga er nok jeg og en god del andre folk på Sommertreff i Mo : rolleyes

Ellers må jeg bare kommentere artic streetmeet, voldsomt tidlig de skulle starte treffet!! Må jo kjøre hjemmefra før sola står opp jo, også på en lørdag : mad :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ellers må jeg bare kommentere artic streetmeet, voldsomt tidlig de skulle starte treffet!! Må jo kjøre hjemmefra før sola står opp jo, også på en lørdag : mad :

 

Jepp, var litt tidlig... Skal vi være der 1030 må vi kjøre fra tromsø ca 0900 : dum :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jepp, var litt tidlig... Skal vi være der 1030 må vi kjøre fra tromsø ca 0900 : dum :

 

Ja tenk å måtte stå opp kl 0800 å kjøre litt før kl 0900!

 

Vi burde kjøre kl 0800 slik at alle kan stoppe for en burger på vollan:)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Burger på vollan til frokost er en selvfølge : smil :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Den nordkjosmesse helga er nok jeg og en god del andre folk på Sommertreff i Mo : rolleyes

Ellers må jeg bare kommentere artic streetmeet, voldsomt tidlig de skulle starte treffet!! Må jo kjøre hjemmefra før sola står opp jo, også på en lørdag : mad :

 

 

Du atte, du e klar over at vi har midnattsol no?? :nana:

 

Tja, må vurdere om jeg skal snu litt på døgnet til uka kanskje.. Kjipt å forsove seg.. : sove :

 

Hvorfor ikke både i pose og sekk? Nordkjosmessa OG den andre, eller er jeg helt ute å kjører på datoer nå? Det vil jo alltids være noen som ikke har anledning....

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg skal også på Nordkjosmessa!

Skal ha stand der:p

 

Den er fra 9 juni til 11 juni ... Link her

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg missforsto det Roar sa, det som var ment var å bare ha ett par biler til utstilling på messa, ikke så mange som vi kunne stille med. Jeg blir sikkert å dra å se, men fra lokallaget sin side blir det ikke arrangert treff på selveste messa. Er det noen som vil stille ut bilen sin så er det jo bare å ta kontakt med de i den Artic klubben.

 

Når det gjelder 24 Juni, så er den datoen satt av til møte/treff på Vollan. De som kan komme kommer og de som er på ferie er på ferie. Ser frem til å treffe flere fra nærområde :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Når det kommer til dagen i dag (1.Juni) Så håper jeg så mange som mulig har tid til å komme, omså bare for en stund for å vise at vi er her. Snakket med Vegard i dag, han kommer en times tid før han skal kjøre sørover å hente seg ny bil, tror det blei en S2! : rock :

 

Roar skal ringe Nordlys i morgen å avklare om de dukker opp eller ikke, vi kan evt ringe Tromsø å få de til å komme.

 

Gleder meg masse til møte, vask bilene og still med godt humør og kanskje en stol dersom vi sku være så heldig å få opp telte vårt : vinke :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Telt? har vi eget telt?

Har fått med en på jobben, som kjører en svart a4, som skulle komme innom.

Blir det mulighet for folk å chippe bilene i dag? da BB-Racing skulle komme?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Flere enn deg som har overraskelser, Martin ;)

 

Chipp-mann skulle komme innom, men om han chipper på stedet er uvisst. Bra du får med nye folk, det er viktig : smil :

 

Håper vi har været med oss i kveld.

De som ønsker å hjelpe til med litt opprigging i kveld kan møte opp på elkjøp ca 1930 eller ringe meg på 91154111 for nærmere instruks.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har nettopp snakket med BB-Racing og han kommer litt etter kl 2000

 

DET ER MULIGHET FOR Å CHIPPE!

 

Det er ønskelig om flere som chipper da vi kan få BB-Racing opp flere ganger!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.