Lokallag i Tromsø (Se hvor mange vi blir)

Anbefalte innlegg

Glemte å si at æ har fiksa avtale på CI Service, mene vi fikk 50% på dekk og % på felg avhengi av felgen.

 

Må vises medlemskort!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jepp trenger gummi jeg å, men jeg får allerede forhandlerpriser:p

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hadd ikkje vært en ide å få avtale med bilxtra? Hadde vært kjækt sia dem har en del ting der som dem ikkje har på mekonomen.. i tellægg ordna di jo alt av dela! :) korr e CI Service? :rolleye:

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Vi har avtale me bilxtra! bare å vise medlemskort!

 

CI service ligger i nedre etasje hos BMW

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

ok! bære tenkte sia vi har avtale gjennom jobb der også, på bilxtra.. Men da ska æ se om æ får ordna mæ nåkka nye dækk iløpa uka! :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

50% på dekk? den likte jeg Jørgen:D

Da blir det mye billigere å få tak i ordentlige dekk med lite profil på 14" som kommer på når pengene kommer inn:D

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

jøss, det er her troms(ø) lokallag er, leita etter den men fant jo ingen på lokallagsdelen her.

 

så vacn skulle være med på den street meeten 17.juni, stiller vacn på eget område da eller ?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ja vi skal få våres egen del

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Vet d står hær en plass, men hvilken avtale hadde vi på bilextra?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ingen fast rabatt, men variabel ut ifra varegruppe og allerede gitt rabatt. Kjøpte noe Autoglym og fikk ca 50% for eks..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

gjeld rabatt kun på bilekstra i tromsø?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

gjeld rabatt kun på bilekstra i tromsø?

Foreløpig ja...

kan høre med Stian om han kan hjelpe oss med å utvide avtalen til å gjelde hele Troms.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Vil tru d ja kenneth.. Men d e jo bare å ringe meg om du treng nåkka da..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

ja de går jo å...hadde jo vært fint å fått litt rundt omkring ellers å...ligg de ikkje en trå her på forume dær de står div. rabattavtaler?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det gjør det, men så er det jo heller ingenting i veien for at du selv prøver å skaffe litt rabattavtaler i ditt område. : rolleyes Bare å gi litt info om klubben det, og henvise lett til hva vi får andre plasser.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Bør være en smal sak å få ordna rabattavtaler hos Bilxtra og andre bilrekvisita forhandlere på Bardufoss og omegn hvis man bare prater litt med de! :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kommer ikke på treffet i morgen. Har kamp:/

Men vi må vel planlegge litt mer ang. kolonne kjøringa til ASM?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Lokallagsmøte idag klokka 20.30 ved elkjøp/bilextra.

 

Vi fikk desverre ikke inn melding på kort-sagt idag, så vidreformidling er topp!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Blir møtet på Bil-Xtra/Elkjøp uansett vær eller? Ser jo ikke akkurat så bra ut...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Med tanke på at det kan komme en del nye folk, tror jeg det ja.. Vi kan jo evt. kjøre kolonne til hall 1 eller noe. Vi får ta en diskusjon der.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Vi møtes ved bilxtra og skulle været være dårlig så kan vi vel alltids kjøre til Hall 1 som noen nevnte tidligere :)

 

Vel møtt :D

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Nån plass det kan arrangeres vintertreff i vinter...? Hadde vært rått med vintertreff i nord!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Nån plass det kan arrangeres vintertreff i vinter...? Hadde vært rått med vintertreff i nord!

For tidlig til å snakke vinter, vi er jo så vidt ferdig med snøskavler her oppe!!

Men er for øvrig helt enig, vi må komme tilbake til arrangering av større treff. Som jeg kanskje har nevnt tidligere så ser jeg for meg at vi kan dra i gang noe som finnmark, troms og nordland kan nyte godt av. Det må vi få til!

 

Det blir ingen kolonne til hall 1 med mindre det blir minusgrader og storm! Vi tåle da såpass!? : rock :

Vi kan jo dra å se på Martin spille kamp :P

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Vintertreff hadde vært knall oppi her...satse på 0-føre å blankis...!: rock :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ja, det er altfor tidlig til å planlegge noe vintertreff nå, men jeg har hatt håp de siste årene om at isen på Ramfjorden skulle bli tykk nok til at vi skulle få brøytet løype utpå der, men det har ikke skjedd, så det er jo lov å håpe på noe til vinteren. Det er jo kanskje også muligheter til å få brøytet et vann i indre Troms? Noen som vet?

Jeg for min del trives best på vinteren (jeg vet quattroen min føler det på samme måte;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.