Lokallag i Tromsø (Se hvor mange vi blir)

Anbefalte innlegg

Mon tru om man kunne arrangert noe på Kilpis? Masse hytter, og stort vann med is..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

E nu litt tidli å planlegge ett treff som sansynligvis ikke blir mulig å aransjere for i januar.

Glede mæ til træffe i dag æ.

Men vil bare oppfordre alle til å ta gådt me klær me sæ, for det blir nåkk kalt.

(har jobba ute i hele dag, så vet kor kalt det e)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Glede mæ til træffe i dag æ.

Håpe du har nokka nytt å vise frem :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Va ute en liten snartur no ja.. Stikkord til i kveld blir stilongs, god jakke, hua og polvotta.. Fyttigrisn førr ei sno.. Og ja, Vintertreff e alt for tili å planlegge, men idea skade jo ikke..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Håpe du har nokka nytt å vise frem :)

Ja kommer nåkk me noe nytt.

Men det blei desvere ingenting av å inportere bil, blei litt for dyrt det.

 

Va ute en liten snartur no ja.. Stikkord til i kveld blir stilongs, god jakke, hua og polvotta.. Fyttigrisn førr ei sno.

Ja om ikke båblibokse eller varmekjeldress også.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Brrr! Kaldt treff, men gud så artig å se Kim`s nye S3!!! :tilber:

Bilder bilder!

 

Tror vi må møtes innendørs asap for planlegging av ASM! Da tenker jeg hovedsakelig på innhold i telte, nå som vi vet hvordan vi setter det opp :rolleye:

 

Kommer tilbake til møte plass snarest!

 

Go natt :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Må si mæ meget fornøyd med min ny innkjøpte S3.

Å det virka som om det va flere som var fornøyd me den.!.:)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Lille svin, kjøpt deg s3 nå?

Og hvor er bildene fra i går? ble det tatt noen bilder, været var jo ikke akkurat optimalt. Har forresten bestilt meg skilt hvor det står "SLOW N' LOW" som skal brukes på ASM. Betalte 250,- for 2 stk:P

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Mine bilder kommer i kveld, etter et par VM-kamper ;)

S3en var helt åkei : bh :

Var en sann fornøyelse å sette meg inn i min 90 hesters rakett etterpå.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Vi vurdere tur til Vollan i morra. De som ønske å være med, får ta kontakt med meg eller Audun. Det blir ikke en tur i regi av klubben, men derimot noe vi velger å gjøre i fellesskap, bare for morro eller no sånn... :) Avreise fra byen på morran en gang.. Ja og nei, ingenting e planlagt..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Mine bilder del 2

IMG_2110.jpg

IMG_2121.jpg

IMG_2126.jpg

IMG_2131.jpg

IMG_2134.jpg

IMG_2136.jpg

IMG_2139.jpg

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Takk til..

Maskineier Karlsen for at han var så flink å støvsuge mellom bilene våre og opprettholdt et konstant støynivå på ca 200dB.

IMG_2116.jpg

Tusentakkskaldufaenmeha : slå :

 

Også takk til Normotor for utlån av nye Polo Cross. Den virket veldig bra, bortsett fra dens manglende evne til å akselerere..:rolleye:

 

Vi gleder oss til å prøve nye Allroad i løpet av juni.

Vi gleder oss enda mer til å prøve nye TT til høsten : smil :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Vi gleder oss!

 

Jeg skulle gjerne vært med imorgen til vollan, men skal på jobb 0430 inatt!

 

Nytt møte for styre: Vi tar et møte iløpet av mandag tirsdag? (Telt,strøm++)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kjører fra "Vekten" i Tromsdalen kl 11:00 i morgen til messa vist det er noen som skal hive seg med.

 

Jørgen: kan godt ha møte på man evt tirs, men jeg jobber seint da. Er søndag en ide ?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kjæm tel vollan en tur i mårra, må se om dokk har nåkka fint å stille ut...de regne eg me :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kjæm tel vollan en tur i mårra, må se om dokk har nåkka fint å stille ut...de regne eg me :)

 

 

Stille ut? Vi i lokallaget har ingen biler som skal stilles ut, mulig vi felles parkere en plass. Bare å hive seg med :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

jaja de va jo de eg tenkte på...men visst de bi fellesparkering så bi de jo nestn som ei lita "utstilling"

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Da va vi returnert.. Folksomt og surt i vere.

 

Hadde vi visst, så hadde vi stillt ut bilan, ettersom det va fritt fram for alle og gratis inngang. Men men.. Vi fikk no spist pølsa og drokke cola iallefall.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Oppmøte kl 0800 på vekta i tromsdalen (biltilsynet sin plass) på lørdag den 17. Juni!

 

Vi som kommer fra Tromsø skal prøve å kjøre samlet! Det kan jo hende at noen rykker ifra inn mot vollan, tenker da spesielt Lupoen til han martin:)

(Fra vollan kjører alle samlet)

 

Dere som kommer fra resten av Troms møter kl 10 på treffet!

 

 

Jan henrik: Kan du høre med normotor om vi for låne en eller to bila å ha med på treffet?? (Jeg kan kjøre visst vi for)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jan henrik: Kan du høre med normotor om vi for låne en eller to bila å ha med på treffet?? (Jeg kan kjøre visst vi for)

Det er 2 ting:

1: For stor avstand å kjøre med demobil

2: Vi er ikke godkjent av Normotor som lokallag, før vi er offisielt godkjent i klubben/hovedstyret.

 

Så jeg vil gjerne vente med slike tjenester inntil videre.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Vi møter opp ved vekta 8.00, og ingen forsover seg.

Etter rask info og venting på de som forsov seg, starter vi turen 8.15

Vi beregner ca normal kjøretid, og ankommer Nordkjosbotn ca 9.15. Dette er kolonnekjøring, så INGEN rykker fra, selv ikke Lupoen. (Jada, vi mobber...)

Ettersom noen vil handle/tanke på Statoil, andre på Shell, kjører vi inn og stopper på plassen mellom kroa og Kuben (Kjøpesenteret).

Det er mange pumper på Nordkjosbotn, og ikke alle skal ha burger, noen pølser og andre landgang. Derfor setter vi oppmøte ved vekta på Nordkjosbotn til 9.30. Her vil det være mulighet for de fra Lyngen osv. til å henge seg på kolonnen.

Vi gjentar kjapp info m.m., og kjører fra vekta 9.45. Vi blir altså ca 30 minutter på Nordkjosbotn, nok for alle til å få seg frokost.

Vi beregner så kjøretiden til å være 40-45 minutter, og vil da ankomme Treffområdet ved Scania på Andslimoen ca 1030.

 

Andre bilmerker enn VAG som ønsker å være med på kolonnen, kjører bakerst. Når vi kommer til tofelts vei, legger bakerste bil seg i venstre fil. Alle skal ha øyekontakt med bilen bak, må vi forbi traktor eller lignende, får de foran ved brudd gi såpass med plass at andre kan komme seg inn foran traktoren, men fortsatt ikke kjører fra kolonnen. Gjentar at vi kjører kolonne, ingen "drar fra" mens vi kjører slik, og vi forholder oss til fartsgrensene. Normal kjøretid er ca en og en halv time uten stopp, vi håper våre beregninger passer, men kom gjerne med innspill.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det er 2 ting:

1: For stor avstand å kjøre med demobil

2: Vi er ikke godkjent av Normotor som lokallag, før vi er offisielt godkjent i klubben/hovedstyret.

 

Så jeg vil gjerne vente med slike tjenester inntil videre.

 

Ja det har du rett i!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Gleder meg til treffet:D Trur vi kommer til å ha bra stand der.

Har forresten et par bilder av Audun jeg tenkte jeg skulle få ut, han prøvde seg som mekaniker i helga:P

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Her kommer bildene =)

 

IMG_1202.jpg

 

k.jpg

 

Olav tok patent på dette her. Alt han trengte var en kjøkkenkniv.

l.jpg

 

IMG_1204.jpg

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.