#451 Skrevet Juni 13, 2006 Litt offtopic: Er det noen som skal ned til gatebil treffet 14-16 juli?? Jeg å min bror skal leie en bil å kjøre ned, vi har 2 plasser ledige. Send meg PM 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#452 Skrevet Juni 14, 2006 håpe de bi tatt masse bilda på lørdag, sku egentli tatt sjøl, men kamera mitt ligg på Kreta...ska se om eg finn filmkamera: rolleyes 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#453 Skrevet Juni 14, 2006 Da er banneret ankommet fra Bodø. Gratis frakt med Nor-Cargo. Vi takker! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#454 Skrevet Juni 14, 2006 Er d mange som blir å ta turen oppover til helga da?.. Renger m at jeg blir m... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#455 Skrevet Juni 14, 2006 Er d mange som blir å ta turen oppover til helga da?.. Renger m at jeg blir m... Jeg skal og er nok noen flere som skal, men hvor mange presist vet jeg ikke. Har skrevet inn til "kort sagt" i Nordlys så det skal bli gøy å se hvor mange som kommer. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#456 Skrevet Juni 14, 2006 Æ skal oppover, men blir ikke å kjøre min bil.. Skal sitte på en kompis! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#457 Skrevet Juni 15, 2006 Jeg skal ihvertfall. Har prøvd å få med alle kompisene mine med VAG, håper de kommer. Håper bare været er bra. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#458 Skrevet Juni 15, 2006 Blir det skiltplater å få kjøpt på Andslimoen? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#459 Skrevet Juni 15, 2006 Blir det skiltplater å få kjøpt på Andslimoen? Yess! Vår kasserer, Olav, har de med. 50kr pr plate. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#460 Skrevet Juni 15, 2006 Bra! Jeg har ikke tid til å delta. Eller rettere sagt, har ikke tid til å få bilen rein og pen nok til å delta. Men kommer nok til å stikke nedom og titte ja. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#461 Skrevet Juni 15, 2006 Har løst å komme! Men æ får ikkje mulighet 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#462 Skrevet Juni 15, 2006 Eneste godtatte grunn til å ikke stille opp er ens eget dødsfall - og fortsatt er det under tvil 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#463 Skrevet Juni 15, 2006 Eneste godtatte grunn til å ikke stille opp er ens eget dødsfall - og fortsatt er det under tvil Hehe, jeg er forsåvidt enig i prinsippet. Men i disse dagene tilbringer jeg mest mulig tid på skytebanen. Samt at jeg må mekke litt campingvogn i helga. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#464 Skrevet Juni 15, 2006 Vil ikke kalle de prioriteringene for riktige... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#465 Skrevet Juni 15, 2006 Hehe, nei det var det da... Skyter jeg ikke, gjør jeg en dårlig figur på ett NM og to VM i sommer. Fikser jeg ikke vogna, risikerer jeg å måtte bo i den... Av tre onder, velger man det minste! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#466 Skrevet Juni 15, 2006 Eneste godtatte grunn til å ikke stille opp er ens eget dødsfall - og fortsatt er det under tvil Og denne skal levers personlig... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#467 Skrevet Juni 15, 2006 Æ kan nåkk heller ikje være med. Må nåkk jobbe. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#468 Skrevet Juni 15, 2006 Jævla skjitonga.. Dokker e dårli å planlegge, datoen har jo vært klar i fleire uke.. Vi andre skal no uansett kose oss, med klistremerka og anna kos.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#469 Skrevet Juni 15, 2006 Det var synd. Kim; hvis du vil stille ut S3en ordner vi sikkert det. Jeg lar G L A T T bobla stå 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#470 Skrevet Juni 15, 2006 Veldig OT, men er det noen her som har fjærklemmer?? Trenger, demper og fjærbytte i helga.. men mangler klemmer. Anyone? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#471 Skrevet Juni 15, 2006 Veldig OT, men er det noen her som har fjærklemmer?? Trenger, demper og fjærbytte i helga.. men mangler klemmer. Anyone? BilXtra åpner tidlig og stenger temmelig sent - og de har fjærklemmer Husk å få klubbrabatten 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#472 Skrevet Juni 15, 2006 Veldig OT, men er det noen her som har fjærklemmer?? Trenger, demper og fjærbytte i helga.. men mangler klemmer. Anyone? Jeg har 2 sett. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#473 Skrevet Juni 15, 2006 Kim har en unnskyldning, han har måttet ta seg fri fra jobb, for å hente en Audi S3. Dette viser at han prioriterer riktig. Så værmeldinga isted, og var vist oppholdsvær på lørdag, håper det holder seg slik, så vi drar noen nytte av å vaske bilene:) Og Roar, tror noen ligger under deg i bobleræcet i byen(vist du klarer å tolke det riktig, får du en cola) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#474 Skrevet Juni 15, 2006 Vil gratulere Stian som for få dager siden fikk en liten gutt 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#475 Skrevet Juni 15, 2006 Gratulerer så mye Stian. Mye veide guten? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...