Lokallag i Tromsø (Se hvor mange vi blir)

Anbefalte innlegg

Og Roar, tror noen ligger under deg i bobleræcet i byen(vist du klarer å tolke det riktig, får du en cola):D

Jada jada, jeg har vel lagt opp til det selv. : gråter :

Husk colaen.

 

 

Og gratulerer Stian! Småtten er vel med på neste treff? : smil :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Nån som har planer om å ha me seg diagnosetest tel andslimoen?? mase litt om detta, men kom meg aldri tel vollan å fikk testa...: bh :

 

Gratulerer stian!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Gratulerer Stian! Meldt junior inn i VACN enda?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Nån som har planer om å ha me seg diagnosetest tel andslimoen?? mase litt om detta, men kom meg aldri tel vollan å fikk testa...: bh :

 

Gratulerer stian!

 

Bård er vel den eneste med laptop og diagnosetest, han var usikker på om han drar oppover da han kanskje skulle jobbe i helga..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Bård er vel den eneste med laptop og diagnosetest, han var usikker på om han drar oppover da han kanskje skulle jobbe i helga..

 

Okey, får håpe han tar turn oppover da. Satse på et bra treff i mårra me masse bila å fint vær: rock :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Fikk montert Spax coilover settet igår:) Bare foran da.. : rolleyes til bak kommer i neste uke!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ja gratulere Stian med en liten en:)

Og vi må ikke glemme mammaen, gratulere til deg å:P

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Okey, får håpe han tar turn oppover da. Satse på et bra treff i mårra me masse bila å fint vær: rock :

Må nok jobbe litt i helgen.. og laptopen har tatt kvelden..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Da er alt på plass til mårra dagen, er bare å hive tvn baki bilen til Olav, så er vi avgårde. Tok 3 timer i dag å få alt på plass som sku være med ;)

 

Er det noen som har en jorda "splitter" som vi kan bruke til å få både tvn og dvdn til å funke? Tenker på sånn kort skøyte ledning med flere stikker på.

 

Ellers er det bare å ønske velkommen til treff i morgen. Ta med godt med klær i tilfelle det blir kaldt : eek :

 

Det blir kåring av fineste Vw og Audi med premier :)

 

Forsover du deg er det bare å ringe å si i fra så vi vet om du kommer eller ikke :)

 

Vel møtt

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Neste gang Roar skal ta bilde av motor rommet mitt så må jeg kanskje vaske det først :rolleye:IMG_1894.jpg

 

Bra på Andslimoen ? Sov litt vel lenge så kom meg ikke avgårde : gråter :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Bra på Andslimoen ? Sov litt vel lenge så kom meg ikke avgårde : gråter :

 

Hei Vegard! Velkommen på forumet! ;) Forsovelse er ei dårlig unnskyldning! : bråk :

Men kan si det slik at det var et veldig bra treff! Og jeg vil takke alle som deltok for et kjempefint dag, og morsom tur oppover, og nedover for den saks skyld! :)

 

P.S! Sindre: Du vant jo for beste "lakk og styling", men du var jo ikke på Finnsnes når pokalene skulle deles ut! Men Olav tok den med.. sammens med hans egne pokaler! : haha :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Da var jeg/vi tilbake fra treffet, absolutt et bra treff! Det kunne godt vært flere biler og folk, men hva kan man forvente i dette været og det tidspunktet på en lørdag :P

Vil bare si at jeg er kjempeimponert over teltet/standen "vi" stilte med og hele ruklet der oppe, til dere som har planlagt alt det der, KONGE!! : smil :

Ellers var vi på dragen på finnsnes en stund, der fikk vi faktisk sol og varmt vær! Igjen, kunne vært flere deltakere som faktisk kjørte, men ellers en fin opplevelse.. Jeg har værtfall oppfattningen av at vi i lokallaget trives sammen og er en kjempegjeng, ser fram til flere roadtrips med denne gjengen : rock :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

He, ja Audun ringte å sa d til meg: smil : .. De ropte jo opp navne på en anna stakkar dær oppe da, men nr på bil stemte jo med min... Så renga m når de både hadde navn å merke på bil, at de bare hadde missa på bil nr...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Va en kanonartig dag. Og imponert over kor bra standen våres blei. Vi kan vel ikke akkurat regne med å vise film de neste gangan vi sette opp telte, så andre forslag om ka vi kan fylle opp med BØR komme. Det vi ikkje hadde med, men kanskje burde, va flyers med informasjon om klubben. Vi fikk iallefall verva to nye medlemma..

 

Skal så fare på Bilextra og kjøpe meg hjelm på mandag, og ka skal eg med den? Kjøre på neste drag såklart.. :evil:

 

Ellers va det jo imponeranes at klubben drog heim to premia fra treffet, ingen føsteplasser, men med litt mer "organisert" :rolleye: stemming på neste åpne treff bør vi vel kunne plukke litt mer bort fra Honda.

 

 

Korsn e ellers stemninga for et pizza, øl og filmtreff til uka? Legge litt press på Mr. Hagerup og redigeringa.. :P

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det var et kanon treff!!!

 

Ja vi burde ta et pizza og øl treff, kan høre med Peppes pizza om vi for sitte i 2.etg å snurre film! Er snart i full gang med å få regga filmen!

 

 

Har laget en egen tråd under media der alle bildene fra treffet skal!! Ingen bilder fra treffet skal i denne tråden!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Visittkort med:

 

http://www.vwaudi-club.no

 

Burde finnes til utdeling. Grei måte å verve medlemmer på. Satser på å få på de nye skiltplatene i morra...

 

Glømte å ta på meg Audi-uret mitt, det som er på bildet. Men neste gang, da blir det både ur og bil... *banker i bordet*

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Da har jeg lagt ut 28 bilder på mediaforumet fra i går.

Har over 300 bilder, så vist noen skal ha alle, så bare si ifra.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Litt seint, men ville bare takke alle som var med på å lage ett kjempe treff! Nå begynner ting å falle på plass. Folk er mer engasjert og ting går mere på skinner :tilber:

 

Det va snakk om noe Arctic Street Meet i Lofoten senere i sommer, tror Roar hadde noe inputs på det.

 

Takk sendes også til klubben for lån av banner : vinke :

 

Øl,pizza og kanskje film til uka hørtes genialt ut! : rock :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Vil først og fremst takke til alle som stemte meg fram til Fineste VW ;) Didnt see that coming!

 

Gratulerer til Olav med Fineste Audi og 2plass i fineste motorrom...

IMG_2267.jpg

IMG_2270.jpg

Denne stakkaren kom på 3.plass:

IMG_2269.jpg

Fler bilder her

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Noen som blir med på kino ikveld?

 

THE FAST AND THE FURIOUS: TOKYO DRIFT

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Noen som blir med på kino ikveld?

 

THE FAST AND THE FURIOUS: TOKYO DRIFT

 

Ja! Spørs når ? Jobb 0600 i morgen :(

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Litt offtopic:

 

Er det noen som skal ned til gatebil treffet 14-16 juli??

 

Jeg å min bror skal leie en bil å kjøre ned, vi har 2 plasser ledige.

 

Send meg PM

 

Bumper denne litl!

 

Ingen som har lyst å være med på årets roadtrip + gatebil???

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.