Lokallag i Tromsø (Se hvor mange vi blir)

Anbefalte innlegg

Nei, va ikke meg. S6'en stoppe på 265...Må bare være en sykkel det der..

 

Feilsøking på NAF får alle, gratis om de ikke finner feil, uvisst hvor mye du må betale om de finner feil. Kan være greit å opplyse om eventuelle andre feil på forhånd, så du ikke må betale for de. Billigste medlemsskap, uten veihjelp, er jo heller ikke så dyrt.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

De finner garantert en eller annen feil.

Men uansett vet de jo ikke om det er feilen før det er reparert.. Jeg bytta for eksempel 3-4 dyre deler før de fant feilen..

mm.. skeptisk!

 

 

Edit: Er noen form for amcar-drag-løp-greie på evenes 1 juli. Noen som skal?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Drag på evenes.... Såppas såppas! Skal du ned å teste S6`a Olav?

 

Æ e ute på en liten tur å er ikke tilbake til da trur æ:)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Styremøte søndag 2.Juli kl 1900! Hvor det skal være er ikke bestemt.

 

Ting som skal taes opp er:

-Hva skjer videre i sommer

-Alta treff 19. August

-Verving av nye medlemmer

-Oppsumering av Lokallaget Troms

-Dato for en film kveld med filmen fra Artic Street Meet og noen øl!

 

Visst noen som ikke sitter i styret har lyst å komme, er dem velkommen.

 

Jeg er på jobb til 20:00 så jeg kan desverre ikke komme.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Da kan vi starte kl 2030. Litt av poenget er at alle fra styret er med

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Æ e ute på en liten tur å er ikke tilbake til da trur æ:)

Ka du skal hente? Ikke tru du kan si a åsså bare drite i b :fy:

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ja æ regne me æ hadde sakt for mye:)

 

Men æ kan vel si såppas at han Olav kan jo ikke være den eneste med en + i lokallaget: smil :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

SÅ BITTERT FOR OLAV!

 

Men sannsynligvis helt fett for deg :) Grattis!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

FETT!!! Såg det sto solgt ja! :) Evenes, tja.. dem hadde jo en tøff hjelm på Bilextra...

 

Hadde Rallyen på feilsøking hos NAF, og betalte ikke. Du spesifisere jo ka som e galt, og om dem ikke finn ut, så betale du enkelt og greit ikke.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ja æ glæde meg helt sykt!!

 

Tror det bare er positivt med 2 stk +`er i Tromsø by:)

 

Spesielt når æ snart har den ene: rock : : rock :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Spent spent spent på både å få se og teste den ja... Gratulere med pengesluk : smil :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Når man bare bruke penga på drit kan man likså godt bruke dem på bensin:)

 

Ja det var den testinga: klø : Nei en liten tur skal vi vel fikse:rolleye:

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Gratulerer med ny bil da! :)

 

En ikke fult så hyggelig nyhet er at jeg nettop hadde turboras på min.. ryke som FAEN og d renner olje ut mellom turbo og katalysatoren..: bh : : bh :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

En ikke fult så hyggelig nyhet er at jeg nettop hadde turboras på min.. ryke som FAEN og d renner olje ut mellom turbo og katalysatoren..: bh : : bh :

Hørtes billig ut! : rolleyes

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hei du med s6+ . Korsn bluevision pære var det du hadde? tenkte å få sånne på 100 min : smil : Nån som vet om det var standard med s4 dela på 2,8 v6 audi 100 92?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Bluevision bare i park- og skiltlys, W5W trur eg det va, ellers e det xenon-match pære fra Höen i lang- og tåkelys.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Blir de xenonmatch pærene godkjent på eu? Hvor kjøpe disse?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Regner med de blir godkjent ja. Er bare vanlige pærer som lyser hvitere enn andre, ala BlueVision og CoolBlue. Link til salgstråd

 

Viskerreleet du etterspurte koster 450 tror jeg, delenummer er 3B0 955 531.

 

Hvordan er stemninga for Evenes på lørdag da? Drar hjem til helga, men er fortsatt med til Evenes om andre skal.. Gidder ikke dra alene, og har litt lyst å kjøre drag ja..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Da e eg kommet tilbake etter en svipp til harstad med 1,5 tonn reklame.. Stoppa i Bjerkvik for en obligatorisk bjerkviking, samtidig som eg fikk sjekka plakaten til dragen no på lørdag. Har jo litt løst å kjøre, så eg ringte likesågodt nummere som stod på.

 

Om nån vil kjøre, bør de møte rundt tre, men også melde seg på på nett: http://www.acch.no/

 

Man betale lisens for den dagen, og får dermed kjøre - HUSK HJELM.

 

Kjøringa starte ca 1730.

 

Har ganske løst å prøve meg, men har og fådd tilbud om å kjøre tur-retur Alta på fredag ettermiddag, så må se ka eg klare å trikse til. Tvile på at eg gidde å fare aleina til Evenes, så hiv dokker no med. Og Kim og Jan-Henrik, dokker blir vel og med å kjøre? Syns de som har litt motor kan vise fram klubben..

 

Kjøretida fra byen va ca tre og en hall time, men detta med 4 tonn sprinter og en par småstoppa (lokta svidd ned mot Bjerkvik, botn pedal i bakkan før). Tre tima e vel egentli reelt å bruke, men husk at det e lørdag og ferie! Mye trafikk og UP!!

 

Skal sove no, og editere meldinga i morra når eg ser alt eg har glømt.. Vært på kjøring fra 8 i morres til 1 no i natt.. : fis :: do :: sove :: trøtt :: doggy :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Info om kjøring: http://amcar.no/bilsport/index.html Klikk på øverste knappet til høyre, les "Cup reglement 06" og "Street Legal Regelverk".

 

 

Litt usikker me det som sies om medlemsskap i NBF:

Ved påmelding plikter deltakeren og fremvise gyldig førerkort og vognkort sammen med eventuelt fører- og vognlisens samt medlemsbevis i klubb tilsluttet Norsk Bilsport Forbund (NBF). For de av førerne som ikke har løst årslisens vil det på samtlige arrangement selges Street Legal engangslisens som dekker både bil og fører.

 

Betyr det at det e nok å kjøpe engangslisens, eller trengs det enda meir? E VACN tilslutta NBF?

 

Og skal man melde seg på "bracket" eller "street"?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Da har eg snakka meir med karn som heite Hugo. Prisen for å delta e ca 300-400 krone, som dekke dagslisens og medlemsskap i klubb knytta til NBF for en dag. De som deltar kan ha med seg crew, på en eller to personer - som kommer gratis inn. Er VACN tilslutta NBF, spare vi litt penga.

 

Når det gjelder valg av klasse, er "bracket" den beste å starte i. Ser man at man kjører mye raskere enn de andre, kan man hoppe over i "street". Street er lik kvalifiseringen i bracket, altså at begge biler starter samtidig på grønt lys, forskjeller er at i finalen vil de som kjørte saktest i bracket-kvaliken, starte slik at den bedre bilen i teorien skal krysse mållinjen samtidig som den svakere. Street er derimot 100% første mann.

 

Dette betyr at i bracket kan man godt vinne med en lada niva, bare man kjører jevnt. Det er altså ingenting i veien for at de med mindre enn 200hk kan være med og kanskje vinne. Lupo og Diesel-Beetle for eksempel?? : rock :

 

Antallet påmelde er nå ca 30, og de stopper ved 40-50!!! Raska på!!!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Da e eg og Kim påmeldt! : rock :: smil :: rock :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg rekker det akkurat ikke!!!!: bh : : bh : : bh :: bråk :

 

Har ikke lyst å miste lappen på veien oppover:o

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Nårtid regner du med å være oppe da? Du kommer å ser på uansett?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Dokk må mase litt på Jørgen Enoksen her på forume...han har en S6 som går NÅKKA godt!!:tilber:

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.