Video: Tysk Audi 80 Q type 85

Anbefalte innlegg

Godsak det der ja.

Vi skulle hatt noe video av den i aksjon også syns jeg.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Beklager at jeg stiller et teknisk mekanisk elektrisk spørsmål her men når man flytter innløpet på lufta, vil man ikke da forandre på luftstrømmen inni innsuget? Jeg mener, er det ikke en grunn til at våre venner i Ingolstadt har satt innløpet på midten? Eller er jeg usikker på hvilke vidder jeg faktisk er ute på nå?:confused:

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hvis man bare flytter innløpet på innsuget, altså spjeldhuset m.m uten å gjøre noe med plenumkammerets utforming vil nok dette ha innvirkning på hvordan lufta går ja. Det er kanskje ikke så aktuelt på turbo motorer i forhold til sugemotorer.

Jeg pleier å si at: Våre "venner" i ingolstadt har lagd det slik for at det skal være minst mulig service vennlig jeg, så ja det er plassert slik for en grunn ja:p

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Man løper en stor risiko for at de to bakerste sylinderne får for lite luft med lufttilførselen på den ene enden.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Men sier ikke første bilde med tekst her at dette er en

Frontantriebler = forhjulstrekker?? Altså IKKE en quattro...

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Litt off-topic: Og hvis det ombygde innsuget gir for lite luft til de 2 bakerste syl, så gir vel et originalt AAN-innsug for lite til de 2 fremre syl.:rolleye: Ikke særlig bra laget de innsugene m innløpet på skrå bort fra et par syl og fullt av servicekanaler...: bh : Men for all del, det holder i massevis til 230 hk og mer til.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.