#1 Skrevet Desember 13, 2005 Vil igjen minne om treff ikveld. kl20 på Mækker'n i Vestby! Agendan idag blir å diskutere hva vi skal gi til oss selv i julegave i form av bilrelaterte ting. Idag SKAL jeg komme da jeg har gått glipp av de tre siste.... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Desember 13, 2005 jeg startet med å kjøpe julegaver til meg selv i august! Såpass bør det være! Men jeg tenker jo på andre også! Føste pakken i julekalenderen jeg har laget til madamen var det nye fifa 2005 fotballspillet til playstation 2: rolleyes Jeg tror nok jeg dukker opp i dag! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Desember 13, 2005 Jeg kommer... tror jeg klarer å lure med meg wegar også 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Desember 13, 2005 kommer jeg også 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Desember 13, 2005 Jeg kommer nok også om jeg blir ferdig med å vise en bil, må på værste uansett og bytte en drivknute på en Golf... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Desember 13, 2005 jeg stiller opp jeg tar kanskje med en gammel kjenning!! spent nå?? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Desember 13, 2005 Har også kjøpt julegaver til meg selv gewinde kr 3.750 Eksos kr 7.370 Tror dama er litt oppgitt... hehe, det er sånn det skal være! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Desember 13, 2005 det er bra Wegar. var det slik at du dukker opp i kveld? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Desember 13, 2005 det er bra Wegar. var det slik at du dukker opp i kveld? Ja klart det. Skal dra med meg ole c også. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet Desember 13, 2005 Kommer jeg og, om Tollpost snart finner det for godt å hente varene til Bergen og Voss...... Mulig jeg må spise Mc Fish alene i kveld, rett før stengetid:(. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet Desember 13, 2005 Har ikke helt bestemt meg enda, bør egentlig drive på med garasjen. Når den blir ferdig om en stund. tar vi en mc papp først så kan vi stikke å preike piss å se på garasje etterpå. Skal ikke se bortifra at jeg tilogmed har en kaffetår på lur. må jo ha en lokallagsinnvielse 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12 Skrevet Desember 13, 2005 må jo ha en lokallagsinnvielse Neste gang! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#13 Skrevet Desember 13, 2005 da var de siste hjemme igjen også.. bare pingler som ikke driver møtevirksomhet over to dag :D (fytte så kald jeg er på beina..) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...