Stavanger: Noen spørsmål

Anbefalte innlegg

Heisann jeg er ny her, så det er noen ting jeg lurer på:

Må man gjøre noe spesielt for å bli medlem av lokallag?

Er det treff o.l noen gang?

Kan man kjøpe jakker o.l?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kan svare deg på et par av spørmålene.

medlem av et lokallag blir man automatisk etter postnummer inndeling. Du trenger ikke gjøre noe spesielt for å bli medlem i Stvanger lokallag. Men det er jo hyggelig at nye og gamle medlemmer dukker opp de lokallagstreffene som er.

Vi samles første søndag i hver månned på McDonalds på Kvadrat kl 19 og utover for en mat bit for de som har lyst og mer eller mindre uhøydelig snakk utover kvelden. Vært reletivt bra oppmøte de to siste årene med opp mot 25 biler som er innom kvelden. Første treff som blir nå er 1 januar 2006. Og det kommer terminislte etterhvert med oversikt over lokallagstreff i 2006.

Når det gjelder klær og andre effekter kan det kjøpes igjennom web-shopen. Hvis du tenker på å få merket Stavanger lokallag på jakker o.l. vet jeg ikke hvordan det ligger ann. For her var det en bestilling for et par månneder tilbake. Men har vet vel lokallagslederen (Morten K.) mer?

Ønsker deg velkommen som ny(?) i klubben, så får du bare ta turen innom et lokallagstreff når det skulle passe:)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Tusen takk. Da fikk jeg svar på det jeg lurte på.

Selvfølgeli kommer jeg innom lokalmøtene vet du ;) spørs jo hvordan formen er etter nyttår da: dum :

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ken legge til litt erfaring med størrelser når det gjelder klær

T-skjortene, de med "krave" var passe i Large, vindstopper jakken var litt mindre - der tror jeg xl hadde passet bedre til min "litt for store kropp": smil :

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Må få ønske deg velkommen i klubben og til lokallaget. Håper vi snakkes på lokal treffene : ja :

Ps: Fikk pm din, har desverre ikke større.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Velkommen i klubben!! ;) Alltid kjekt med nye siddisår i klubben!:P

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Takker takker, håper jeg kan komme på treffet idag:)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.