#1 Skrevet Desember 13, 2005 Tenkte litt på å lakkere mine 17" Azev-A felger hvite. Lurer da på om det finnes noen som gjør dette skikkelig og til en grei pris i området? Såfremt det ikke dukker opp ett sett med Compomotive felger som noen kan ta i bytte mot Azev`ene blir dette alternativet! Mvh. Erik 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Desember 13, 2005 Tenkte litt på å lakkere mine 17" Azev-A felger hvite. Lurer da på om det finnes noen som gjør dette skikkelig og til en grei pris i området?Såfremt det ikke dukker opp ett sett med Compomotive felger som noen kan ta i bytte mot Azev`ene blir dette alternativet! Mvh. Erik Om du har mulighet til å kjøre til Hunndalen så kan de på Profil Lakkering pulvelakkere de om de er glass eller sandblåst. Mvh Anders 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Desember 13, 2005 Er på Gjøvik hver dag så det er ikke noe problem. Men er hverken glass eller sandblåst. Tror jeg da. Regner med de er lakka! hmm: klø : Hvis ikke er jo det en smal sak levere de der! Noe anelse ang. pris for jobben? Mvh. Erik 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Desember 13, 2005 Tror de tar 250 kroner felgen om du skal ha de hvite. Da legger de dem bare inn sammen med andre profiler som skal lakkeres. Felgene må glass/sand blåses før de leveres der. Slik at all lakk er borte før ny pulverlakk legges på. Da får du felger med lakk som ikke flasser av med det første. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Desember 13, 2005 Supert! Det var jo en meget bra pris! Da tar jeg kontakt med de etter jul tenker jeg! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...