#1 Skrevet Desember 13, 2005 Noen som har noen tips om hvor jeg kan finne drivaksel til bilen min? Har en audi 90 quattro 87mod. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Desember 13, 2005 Hos hviken som helst bilrekvesita butikk eller høgger. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Desember 13, 2005 norsk bildelsenter 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Desember 13, 2005 Tror ikke det skal være noe problem på 10-ventileren. Kan nok greit skaffes hos bilrekvisita-forhandler, eller hos høggeren, som folk har nevnt før. 20-ventileren er litt værre. Min lokale Bil-Extra tilbyr minst 5 alternativer til bilen min, men det er ingen av dem som passer. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Desember 13, 2005 Tror ikke det skal være noe problem på 10-ventileren. Kan nok greit skaffes hos bilrekvisita-forhandler, eller hos høggeren, som folk har nevnt før.20-ventileren er litt værre. Min lokale Bil-Extra tilbyr minst 5 alternativer til bilen min, men det er ingen av dem som passer. Er det stor forskjell på 10 og 20 ventiler altså? Hvordan finner jeg ut hvilken som passer? stor forskjell på 80 og 90 quattro? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Desember 14, 2005 Om du har ABS-bremser og rammenummeret ditt er over J-351000 bruker alle 80q/90q med motorkoder KV,NG,NM,NE,SF,JN,DZ,SD,3A,6A,PM og AAD samme drivaksler (dette gjelder foran). Altså stort sett alt unntatt 20v motorer. Om du har rammenummer mellom H-450000 og J-351000, altså de første produserte typ89, OG ABS er drivakslene de samme for disse bilene så lenge de har rekkefemmer. Drivakslene foran kan også hentes fra FWD-biler i denne rammenummerserien. 893 407 271 M/ 272 M Om du er i denne rammenummerserien og IKKE har ABS har du to forskjellige valg, hvor det ikke er markert på noen god måte hva som er forskjellen. Muligens er det mutter- kontra boltinnfesting på ytre drivledd til nav. Konseptet her er altså endringen i understellet som kom fra sent produserte 87 modeller (88modellen?). Skikkelig festlig å prøve å handle deler når bilen havner mellom to stoler på denne måten 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Desember 22, 2005 Konseptet her er altså endringen i understellet som kom fra sent produserte 87 modeller (88modellen?). Skikkelig festlig å prøve å handle deler når bilen havner mellom to stoler på denne måten Bilen min har helt klart havnet mellom to stoler slik som dette:confused: Har prøvd å funnet drivaksel her, høggern og bilmax! Men det er ikke så lett. Ved bilmax finner de rett og slett ikke noe som passer. Jeg må ha med mutter ute ved nav, men alt de kan finne er med umbrako. Sliter litt med dette altså 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Desember 23, 2005 http://www.bildelsbasen.se kan du ha flaks med. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...