#1 Skrevet Desember 13, 2005 Hei Jeg lurer på hvilke av disse soklene med pærer som hører til hva bak på instrument panelet på min 93mod s4. Tenker da på pærene til check engine light, airbag o.l. Jeg ser ikke noe forskjell på disse da alle soklene er svarte, ser det er noe fargekoder bak på instrumentpanelet, men de gir meg likom ikke noe svar. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Desember 13, 2005 Er det ikke bare å nappe de ut og lyse med lommelykt så du ser på forsiden hva de er? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Desember 13, 2005 men da er jo like langt, de åasser flere steder, la oss si at airbag lampa lyser, så nha jeg puttet sokkelen med medfølgende ledninger i feks egine light så vil jo den lyse istedenfor airbag lampa 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Desember 13, 2005 Stemmer, husker de nå. Tenkte på de lysene i midten jeg hvor man ikke kan "putte feil". Innbilte meg man kunne koble ledningsfarger mot fargekoden på baksiden der? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Desember 13, 2005 Ja så det jeg også, men noen av disse passet flere steder mht fargene på ledningene kontra intrumentpanelets bakside 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Desember 13, 2005 Har en link til deg men tror ikke du finner det du søker her?: http://nordicaudi.com/arkivet/artiklar/hidden/a1272/a1272.php Jeg har S6 ,burde jo være forh.vis likt.. På min bil er det kun airbag og startsperrelampe som er "aktive" i "midten" ..? Og kanskje tilhengerblink hvis en har det tilkobla.. Kan hende jeg har missforstått, men hvis det er kontroll-lampene i midten / over de 3 små "klokkene" burde det vel være greit å finne ut av?? Engine Light?? Hva er det? Har du demontert ALT og er helt på villspor? M' alle lamper? -GeirJ- Edit pga forandra url 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Desember 14, 2005 Er de lampene over de tre instrumentene jeg mener ja. Har kun tatt ut instrumentpanelet for å bytte noen pærer og da ser jeg at ingen ab disse soklene er koblet til. Skulle likt å vite hvor de skulle sitte 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...