#1 Skrevet Desember 13, 2005 hei hei har noen et godt tips til hvordan jeg klare å løsne skruene til spidometeret på min A4, skulle gjerne bytta pærer:rolleye: den ene er litt "slitt" kanta: dum : 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Desember 13, 2005 Mellomstor ny stjernetrekker og godt press mot skruen. Finnes også ett slags middel til å ha på trekkeren for å sikre godt tak, men husker desverre ikke hva det heter. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Desember 13, 2005 Sitter litt dem ja.. Bare et bittelite knepp så er de løse.. Men lønner seg og ha en temmelig ny skrutrekker som passer AKKURAT.. Press på litt og vri, men pass på at den ikke glipper over.. Har den gått over og ikke får tak med stjerne er en mulighet en passe stor flattrekker som passer nedi spora, men ikke for liten og ikke for stor... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Desember 13, 2005 jaja både pappa og jeg prøvde uten at det glapp er vi pingler: flau : har noen et godt tips for å løsne skruen??? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Desember 15, 2005 Den ene min satt også noe sinnsykt.. Det endte med at vi drilla den ut.. var helt umulig å få løs... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Desember 15, 2005 Prøv og stramme skruene litt først. Løsner som regel da 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Desember 15, 2005 jaja tror nok jeg må borre den ut ja, helt umulig å få ut: bh : 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Desember 15, 2005 Prøv å sette en fastnøkkel på skrujernet! Er som regel feste for det på et bra skrujern. En legger press på og en vrir på fast nøkkelen. Burde gå da! Skrudde ut mine forrige uke. Fikk de opp etter litt svetting. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Desember 15, 2005 humm det må jeg prøv takk for alle tips:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet Desember 16, 2005 bruk skralle og et godt bits!.. da kommer den nok løs skal du se! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet Desember 17, 2005 Jeg måtte bite i det sure eplet og få ES-Tuning til å skru de ut, samtidig som bilen var på service.. Hadde ikke mulighet til å få løsna de i hele tatt! Prøvde ett utall forskjellige verktøy, og fem-seks mann prøvde seg i løpet av to dager.. Men vi ble alle slått av Julie på ES 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...