#1 Skrevet April 4, 2004 Vell 1 MAI kommer i full fart.. noen fra trondheim som skall dit eller 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet April 21, 2004 da er vi to stykk som skall nedover til Drammen.. er det virkelig ingen flere som kall ?? hmmm.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet April 25, 2004 jeg skal nok 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet April 25, 2004 Det er mulig jeg skal opp til Trondheim torsdag, og så ned fredag igjen... Vet ikke når dere skal kjøre nedover jeg men... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet April 25, 2004 vi har planlagt å start ca kl 16:00 men med tanke på hvem som ska bli med bli det sikkert litt seiner.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet April 29, 2004 Æ kjæm en tur ihvertfall. Første treff med egen bil... Bli spennende å se/lære av gamlegutta. E det plass t mæ da? Æ kunna hjulpe t me å ta av plassa i og med at æ bor i Oslo!? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet April 29, 2004 Halla Magnus.. jo flere jo bedre.. to bila fra trondheim som kommer, samt en som starta i dag.. Pudding med diseln sin mått vell start i dag så han rakk fra.. vi har bestilt hytte på campingen rett ved derre plassen som æ har skjønt, men kjæm du først må du kapre dem beste plassa Vi glæde oss vilt 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet April 30, 2004 Faen i helvette om Audien daua over natten nå så jeg ikke kommer meg til polering i kveld og treffet i morgen... I værste fall blir det oppmøte med en über-RS A2 FSI... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...