#1 Skrevet Desember 13, 2005 Er det noen som vet hvor jeg kan få tak i chrome speilhus til A3 8P til en billig penge. Takker for alle svar. Jens 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Desember 14, 2005 Er det noen som vet hvor jeg kan få tak i chrome speilhus til A3 8P til en billig penge. Takker for alle svar.Jens prøv norsk bildelesenter, de koster ca 1000 lappen dær, men er av bra kvalitet så de flasser ikke av... felgimport har også noen momo kapper til ca 650 kr, men er ikke sikker på om de har til din bil, det samme gjelder autospar, dær kostet de litt over 350kr, men hvor lenge varer de??? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Desember 14, 2005 Eiker Motorshop selger speilhus fra in.Pro. Mulig det er samme som nbs selger. Vi har 10% rabatt hos eiker så da kommer de på ca 900. Ver obs på at disse speilhusene ikke tåler noe særlig avfetting. Blir fort stygge flekker på de da. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Desember 14, 2005 Eiker Motorshop selger speilhus fra in.Pro. Mulig det er samme som nbs selger. Vi har 10% rabatt hos eiker så da kommer de på ca 900. Ver obs på at disse speilhusene ikke tåler noe særlig avfetting. Blir fort stygge flekker på de da. vi har 10% på nbs også så kåmmer på ca 900; der også etter rabatt er trekt fra: vinke : Fikk fine kamei kapper fra nbs til golfen min, og de tåler avfetting også 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Desember 14, 2005 Mener det er Kamei NBS selger. Møller Ryen hadde kjøpt inn noen til Passat derfra, og de var i hvert fall Kamei. Fine var de også. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Desember 14, 2005 Har kamei hele speilhus? De jeg har sett fra kamei er slike kapper som man limer på utsiden av de originale husene. Med in-pro sine bytter man ut hele huset 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Desember 14, 2005 Kamei sine er speilkapper ja. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...