#1 Skrevet Desember 13, 2005 Da er det snart på tide med årets siste lokallagstreff!! Vi tar dette på Go-karten slik at vi kan sitte inne, og for dem som ønsker stiller iallefall TThomaz til kamp på banen! GRrrr:evil: Håper som vanlig at dere som har annledning til og komme tar turen innom! Og til dere som ikke kan stille GOD JUL og GODT NYTT ÅR!!!!!!!! Vennlig hilsen TThomaz 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Desember 13, 2005 Høres bra ut dette! Stiller jeg til kamp på banen igjen Ronny er vel klar til go cart kjøring.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Desember 14, 2005 Høres bra ut dette!Stiller jeg til kamp på banen igjen Ronny er vel klar til go cart kjøring.. Skulle gjerne hatt hevn på deg Espen! Ikke sikkert jeg rekker det da jeg er i Stavanger på mandag og tirsdag og ikke vet hvilket fly jeg kommer hjem igjen med, men satser på å stille! Jeg får ta å hente Stian og da så han får være med på litt han og. Lenge siden han har tatt i et ratt nå så det kan han trenge! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Desember 14, 2005 Skulle veldig gjerne stillt for å revansjere litt fra sist gang ja, men har desverre reist til bartebyen for juleferie. Så ønsker alle en GOD JUL OG ET GODT NYTT ÅR! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Desember 14, 2005 Hei dere.... Ser ut til at eg kan stille denne tirsdagen...... Blir gøy dette...... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Desember 14, 2005 støvle trond kan ikkje...sitter i oslo no..oxo reiser ej til varmere strøk (mauritius) i jula :) so dokke får ha en riktig go jul å godt nytt år! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Desember 14, 2005 for prøve å kommen en tur har ikke vert på tirsdags treff enda 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Desember 14, 2005 Tar sikker turen jeg og. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Desember 14, 2005 eg stiller nok eg og:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet Desember 14, 2005 Stiller eg og...... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet Desember 14, 2005 Jeg er med. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12 Skrevet Desember 14, 2005 Tja er vell kanskje på tide å vise seg på tirsdagstreff ja... Kommer hjem sikkert mandags kveld/natt å skal ikke se bort i fra at jeg svinger innom med en lettere trasig vinter golf, som også har hatt en liten luftetur utenfor asfaltkanten Men for oss stakarser som ikke har vært på slike treff før, tid og sted 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#13 Skrevet Desember 15, 2005 Prøver og ta turen jeg også om jeg ikke er ute og straffer bussen 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#14 Skrevet Desember 15, 2005 Jeg er klar for go cart! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#15 Skrevet Desember 15, 2005 Detta ser bra ut!! Jeg stiller i spesialsyd nissedrakt fra thailand! TThomaz 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#16 Skrevet Desember 18, 2005 Jeg satser på å komme også... Kansje få bedre tider enn sist. Om bilen ikke har dødd da..... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#17 Skrevet Desember 20, 2005 Er det snakk om Go Carten på midtun? Hvilket klokkeslett? Har ikke vært aktiv p.g.a. mangel på lappen, men nå er vi tilbake på veien vettu! -Mvh Ole-Andre K Våge `_´ 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#18 Skrevet Desember 20, 2005 Hei Ole-Andre! Det er gokarten på midtun som vi skal på. Vi møtes der klokken 1900. Håper du kan ta deg turen innom idag! TThomaz 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#19 Skrevet Desember 20, 2005 Regner med du stiller i den spesial sydde nissedrakten i kveld Thomas 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#20 Skrevet Desember 20, 2005 Jeg kommer nok dessverre ikke. Jeg er på jobb som vanlig.. det er jo denne helvettes høytiden nå... Kos dere. Bilder av thomas mottas med takk. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#21 Skrevet Desember 20, 2005 Ble nok ikke noe av at jeg dukket opp nei... Jobbet overtid fram til 1800... helt ødelagt i kroppen... Men GOD JUL til alle sammen....... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#22 Skrevet Desember 20, 2005 Fikk desverre ikke annledning til å komme i kveld (FAEN!!). Sitter pris på tilbakemelding om hvem som vant slik at jeg vet hvem jeg skal slå neste gang, hehe Benytter sjangsen til å Si God jul til alle medlemmer! -Mvh Ole-André K Våge 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#23 Skrevet Desember 20, 2005 Kom meg ikkje unna styr å stell i kveld. Stiller sterkt te neste år eg! *GOD JUL* & GODT NYTT ÅR te alle sammen! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#24 Skrevet Desember 21, 2005 Bra med fok eller??Jeg måtte jo SELVSAGT jobbe: bh : 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#25 Skrevet Desember 21, 2005 Vi var vel en 10stk denne gangen, kunne GODT vært flere men regner med at folk har mye å gjøre i disse dager. TThomaz 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...